اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی خبر داد:

تکمیل عملیات ساخت مسجد امام رضا (ع) شهر شُنبه

تکمیل عملیات ساخت مسجد امام رضا (ع) شهر شُنبه
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) دشتی آمادگی دارد در قالب اردوهای جهادی نسبت به تکمیل عملیات ساخت مسجد امام رضا (ع) اقدام کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی صبح امروز در بازدید از عملیات ساخت مسجد امام رضا (ع) شهر شُنبه اظهار داشت: ساخت اماکن مذهبی در شهرهایی باسابقه مذهبی مانند شُنبه می‌تواند بهترین کار برای فراهم آوردن مکان مناسب برای جوانان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: استعداد بسیاری از جوانان در مکان‌هایی مانند مسجد می‌تواند به شکوفایی برسد زیرا مساجد بهترین جایگاه برای طرح ایده‌های نو در بستر اسلامی هستند و اگر حمایت خوبی از جوانان صورت گیرد قطعاً آن‌ها جذب چنین مکان‌هایی خواهند شد.

,

غضنفری اضافه کرد: عملیات ساخت مسجد امام رضا (ع) با تلاش برخی از جوانان شنبه‌ای به مرحله‌ی مناسبی رسیده است و اکنون باید برای تکمیل این مسجد از این جوانان پرتلاش حمایت صورت گیرد.

,

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی تأکید کرد: بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) دشتی آمادگی دارد در قالب اردوهای جهادی نسبت به تکمیل این مسجد اقدام کند و کارهای داخلی مانند برق‌کشی ساختمان، سفت‌کاری و دیوارچینی این مسجد را در قالب اردوهای جهادی تابستانه انجام دهد.

,

وی تصریح کرد: جوانان بسیجی شهرستان دشتی در زلزله سال 92 شهر شُنبه و پس‌ازآن هم در قالب اردوهای جهادی یک‌ماهه تمام تلاش خود را برای بازسازی مسکن زلزله‌زدگان انجام دادند و اکنون هم آمادگی خود را برای تکمیل این مسجد اعلام می‌کنند.

,

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در پایان اضافه کرد: بسیج سازندگی ناحیه دشتی توانسته به همت و اتکا به تلاش بسیجیان خود در همه‌ی میدان‌های سازندگی در این شهرستان با سربلندی خارج شود زیرا اخلاص در تخصص شالوده اصلی کار بسیج سازندگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه