اخبار داغ

پژوهشگر برتر خراسان جنوبی:

با سیستم آموزشی فعلی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نمی‌توانند وارد بازار کار آزاد شوند

با سیستم آموزشی فعلی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نمی‌توانند وارد بازار کار آزاد شوند
پژوهشگر برتر خراسان جنوبی گفت: با توجه به سیستم آموزشی فعلی در دانشگاه‌ها، دانشجو بعد از گذراندن دوره کارشناسی، ارشد و دکترا نمی‌تواند وارد بازار کار آزاد شود و خودش برای خود کسب و کاری راه اندازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق پاسبان عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند، گروه کامپیوتر که به عنوان فن‌آور و پژوهشگر برتر خراسان جنوبی در هفته پژوهش معرفی شد در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: هر ساله در هفته پژوهش، پژوهشگران، فن‌آوران و ایده‌پردازان برتر سازمان‌ها و ادارات انتخاب و به استانداری معرفی می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
 
,
وی که مدیر عامل شرکت دانشجویار در بیرجند است، افزود: از شرکت دانشجویار که وابسته به پارک علم و فناوری است من به عنوان پژوهشگر و فن‌آور برتر معرفی شدم.
,
 
,
 
,
این پژوهشگر برتر بیان کرد: همان‌گونه که از نام شرکت ما (دانشجویار) مشخص است، سعی شده همیشه همراه و یار دانشجو باشد و با توجه به این‌که خودم عضو هیئت علمی دانشگاه هستم، خلاء علمی دانشگاه را راحت‌تر می‌توانم درک کنم و ببینم که سیستم آموزشی کشور چه مشکلاتی دارد.
,
 
,
 
,
پاسبان اظهار کرد: با توجه به سیستم آموزشی فعلی در دانشگاه‌ها، دانشجو بعد از گذراندن دوره کارشناسی، ارشد و دکترا نمی‌تواند وارد بازار کار آزاد شود و خودش برای خود کسب و کاری راه اندازی کند و نیاز به کار، پیش کارفرما دارد که باید گفت سیستم آموزشی کشور به شکل آکادمیک اداره می‌شود و صرفا محتوا ارائه می‌کند. 
,
 
,
پژوهشگر برتر خراسان جنوبی:
, پژوهشگر برتر خراسان جنوبی:,
 
,
رئیس انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی خراسان جنوبی گفت: شرکت دانشجویار با هدف آموزش دادن علم تجاری در کنار علم آکادمیک برای ورود به بازار کار راه اندازی شده است و کار ما دراین شرکت به این صورت است که تمام طرح و برنامه‌های آموزشی را در کنار یکدیگر به مخاطب خود آموزش می‌دهیم.
,
 
,
 
,
پاسبان افزود: در واقع ما در این شرکت در کنار علم آکادمیک، علم تجاری را نیز آموزش می‌دهیم و سایتی رابه نام  Daneshjooyar.com راه اندازی کرده و در آن بیش از 2 هزار مجموعه آموزشی را به صورت آفلاین آماده کرده ایم که مخاطب ما هر چیزی را که می‌خواهد در حوزه کامپیوتر و فنی مهندسی یاد بگیرد، روی این سایت وجود دارد. 
,
 
,
 
,
وی که مسئول کارآفرینی دانشکده فنی دانشگاه بیرجند است، ویژگی‌های سایت را برشمرد و گفت: از ویژگی های شاخص سایت ما این است که  برای تدریس در سایت لزوما تحصیلات یا سن مخاطب ملاک نیست و تمام کسانی که در حوزه‌های گفته شده مهارت داشته باشند می توانند پس از ارزیابی و تایید بخش فنی سایت، مدرس شوند؛ در واقع مدرس بسته های آموزشی سایت دانشجویار، عموما کسی است که خودش وارد بازار کار شده و کار کرده است و در حقیقت همان تخصص خود را آموزش می‌دهد در نتیجه با توجه به اینکه افراد از طریق دورکاری و کار در منزل همکاری دارند باعث اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی برایشان شده است.
,
 
,
پژوهشگر برتر خراسان جنوبی:
, پژوهشگر برتر خراسان جنوبی:,
 
,
وی بیان کرد: در شرکت دانشجویار در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مدرس را از سطح کشور جذب کرده ایم که این تعداد مدرس مجموعه های آموزشی را برای ما آماده می‌کنند و در مقابل حقوق می‌گیرند که باعث می شود خودشان و مجموعه، هر دو ذینفع باشند؛ در مجموعه دانشجویار نزدیک ۲۰ نفر به صورت مستقیم داخل شرکت کار می کنند.
,
 
,
 
,
پاسبان عنوان کرد: شکل ارائه آموزش‌های ما در شرکت دانشجویار با آموزش آکادمیک فرق دارد به این صورت که خود آموزش‌ها پل ورود به بازار کار است و فردی که این آموزش ها را ببیند به راحتی وارد بازار کار می‌شود.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه آموزش‌های ما صرفا محدود به آموزش آفلاین نیست، گفت: در این شرکت، آموزش‌های آنلاین نیز داریم که دانشجو از داخل منزل یا هر جای دیگری که دسترسی به اینترنت دارد، به صورت آنلاین در کلاس شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرد؛ همچنین برای کسانی که در استان خراسان جنوبی هستند، آموزشگاه فنی و حرفه ای دانشجویار را تاسیس کرده ایم که علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری نیز در کلاس‌ها شرکت کرده و در پایان مدرک معتبر نیز دریافت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه