اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتی:

پیشگیری در رأس کارهای بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتی قرار دارد

پیشگیری در رأس کارهای بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتی قرار دارد
مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتی گفت: بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتی در اولین اقدام خود شناسایی فراوانی بیماری‌ها و سپس علت‌یابی و ریشه‌یابی این بیماری‌ها را در دستور کار قرار داده است و این کار را تا پایان پروسه درمان بیماری‌ها در همه‌ی روستاها و شهرهای تحت پوشش خود انجام خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ یلدا میرکانی مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتی صبح امروز در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: امروز پیشگیری از بیماری‌ها بسیار ارزان‌تر و راحت‌تر از درمان آن‌هاست و اگر تلاش خود را برای پیشگیری انجام دهیم هرگز دچار هزینه‌های سنگین درمان نخواهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: ریشه‌یابی بیماری‌ها باید از بطن مردم صورت گیرد و این ریشه‌یابی باید با کمک و همراهی همه‌ی اعضا بسیج جامعه پزشکی صورت گیرد.

,

میرکانی اضافه کرد: بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتی در اولین اقدام خود شناسایی فراوانی بیماری‌ها و سپس علت‌یابی و ریشه‌یابی این بیماری‌ها را در دستور کار قرار داده است و این کار را تا پایان پروسه درمان بیماری‌ها در همه‌ی روستاها و شهرهای تحت پوشش خود انجام خواهد داد.

,

وی خاطرنشان ساخت: متأسفانه به دلیل عدم شناسایی درست علت بیماری‌ها در شهرستان دشتی اکثر پزشکان بیماران خود را در میان انبوهی از داروها رها می‌کنند که در پایان دوره درمان به علت فراوانی داروها بیماری‌های دیگری نظیر بیماری‌های گوارشی حاصل از استفاده داروهای شیمیایی در بیماران ایجاد می‌شود.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتی تأکید کرد: متأسفانه تحرک در میان مردم ما کم شده است و ورزش به‌عنوان یک حلقه گمشده در میان جوانان اکنون جایگاه ثابتی ندارد، این در حالی است که بیشتر کودکان به علت استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی دچار اعتیاد شده‌اند و اگر درمان‌های مشاوره‌ای انجام نگیرد آینده‌ی آن‌ها با خطری بزرگ مواجه خواهد شد.

,

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم مردم شهرستان دشتی با همکاران ما در بسیج جامعه پزشکی و طرح شهید رهنمون در قالب جهادگران سلامت همکاری کنند تا آن‌ها بتوانند به هدف بزرگ خود و ارتقاء نرخ سلامت تندرستی در جامعه دست پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه