اخبار داغ

معاون وزیر راه در سفر به بروجن:

بیمارستان بروجن تا اردیبهشت ۹۷ به بهره برداری می رسد

بیمارستان بروجن تا اردیبهشت ۹۷ به بهره برداری می رسد
معاون وزیر راه و شهر سازی از تجهیز و راه اندازی بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی شهر بروجن تا پایان اردیبهشت سال ۹۷ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور در حاشیه بازدید از بیمارستان بروجن به خبر نگار کلار، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 3.9 هکتار بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیزاده  از تجهیز و راه اندازی بیمارستان 239 تختخوابی این شهر تا پایان اردیبهشت سال 97 خبر داد و گفت: بیمارستان بروجن در پنج طبقه در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهر سازی اضافه کرد: ارائه خدمات پزشکی این واحد بزرگ درمانی در سطح استانداردهای تعریف شده وزارت بهداشت و درمان است.

دکتر ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هم گفت: بیمارستان بروجن دارای بخش های بستری داخلی، بستری زنان و زایمان، بستری جراحی، بستری کودکان، اورژانس، ICU ،CCU ،PCCU و NICU است.

معاون وزیر راه و شهر سازی افزود: 40 درصد از تجهیرات مورد نیاز این بیمارستان خریداری شده و مابقی تا پایان بهره برداری تست و نصب خواهد شد.

دکتر خدیجه ربیعی نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی هم از پیگیری ها به منظور استقرار دستگاه MRI در این مرکز بزرگ درمانی خبر داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان 220 تختخوابی بروجن با ظرفیت ارائه خدمت 236 تخت بیمارستانی از سال 87 آغاز شده و با بهره برداری از این بیمارستان زمینه ی پذیرش و ارائه ی خدمات پزشکی به 240 بیمار به صورت همزمان فراهم خواهد شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه