اخبار داغ

نفرات برتر کشتی پهلوانی استان همدان معرفی شدند

نفرات برتر کشتی پهلوانی استان همدان معرفی شدند
با برگزاری مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی در خانه کشتی همدان نفرات برتر استان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی استان همدان در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از صبح امروز در خانه کشتی همدان برگزار شد که در پایان نفرات برتر اوزان مختلف در هر رده سنی مشخص شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش, ،,

در رده سنی نوجوانان که با حضور 22 کشتی گیر برگزار شد، در اوزان 50، 60، 70، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم به ترتیب حمید رضا قاسمی از همدان، علی کریمی از ملایر، مهدی اصغری از بهار، علی اسدی از اسدآباد و مهدی زرینی از ملایر به مقام قهرمانی رسیدند. 
در رده سنی جوانان نیز 30 کشتی گیر به رقابت پرداختند که مرتضی بیات، محمدرضا عبدلی، علی پاشایی، امیر مسعود حاجیلویی، میثم شریفی و علیرضا طباطباییان همگی از شهرستان همدان به ترتیب بر سکوی نخست اوزان 60، 70، 80، 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم ایستادند. 
اما در رده سنی بزرگسالان 28 کشتی گیر با هم به رقابت پرداختند که در پایان در وزن 60 کیلوگرم ساسان مالمیر از تویسرکان، 70 کیلوگرم عرفان مالمیر از تویسرکان، 80 کیلوگرم فردین قهرمانی از اسدآباد، 90 کیلوگرم امید کولیوند از تویسرکان، 100 کیلوگرم علی روزبهانی از ملایر و به اضافه 100 کیلوگرم ابوالفضل بربط از همدان به مقام قهرمانی مسابقات دست یافتند. 
کشتی گیران شهرستان های نهاوند و فامنین در این دوره از رقابت ها حاضر نبودند. 
همچنین نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور که در آذر ماه برگزار می شود در قالب تیم استان همدان اعزام می شوند. هنوز میزبان مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور مشخص نشده است.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه