اخبار داغ

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

۵۰۰ هزار تن برنج مازاد به دستور جهانگیری وارد شده است

۵۰۰ هزار تن برنج مازاد به دستور جهانگیری وارد شده است
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: وزیر کشاورزی در جلسه کمیسیون مدعی شدند واردات برنج مازاد به کشور به دستور جهانگیری صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود شکری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره موضوع واردات برنج اظهار داشت: در جلسه کمیسیون، وزیر کشاورزی گفتند که واردات به دستور آقای جهانگیری انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: ما برای دولتی که در آن وزیر کشاورزی، مسئول واردات و صادرات برنج است معاون اول رئیس‌جمهور دستوری در همین خصوص می‌دهد که وزیر از آن خبر ندارد متأسفیم.

,

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: طبق برآوردها بیش از ۵۰۰ هزار تن بیش از نیاز داخلی کشور برنج وارد شده است که آثار سوئی بر بازار گذاشته است.

,

شکری درباره موضوع سفر وزیر کشاورزی به گیلان نیز اظهار کرد: آقای حجتی جهت رسیدگی به وضعیت نوغان‌داری به گیلان سفر کرده بودند.

,

وی افزود: یکی از منابع مهم درآمدی کشاورزی گیلان پیله‌وری و نوغان‌داری بوده است اما به دلیل اینکه بعد از دهه اول انقلاب به دلیل کاهش تعرفه‌های واردات و ممانعت از ایجاد توتستان‌ها، نوغان‌داری با رکود و روستاییان با مشکل مواجه شد.

,

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: الآن کار به جایی رسیده است تولید ۱۲۰ هزار جعبه به ۲۰ هزار جعبه کاهش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه