اخبار داغ

امام جمعه ماکو:

حماسه مردمی ۹ دی نمایشگاه غیرت‌ملی ایرانیان در نظام‌اسلامی است

حماسه مردمی ۹ دی نمایشگاه غیرت‌ملی ایرانیان در نظام‌اسلامی است
امام جمعه ماکو گفت: ۹ دی برگی درخشان و زرینی در تاریخ شکوهمند جمهوری اسلامی ایران است که هوشیاری و بصیرت ملت ایران را در مقابل با فتنه‌ها به رخ دنیا کشیده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام ایوب رنجبری در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی برگی درخشان و زرینی در تاریخ شکوهمند جمهوری اسلامی ایران است که هوشیاری و بصیرت ملت ایران را در مقابل با فتنه‌ها به رخ دنیا کشیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: حماسه نهم دی روز حضور میلیونی، عزت، استقلال، بصیرت و میثاق مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام  و  آرمان‌های انقلاب اسلامی وامام ایستاده‌اند و لذا برای همه مردم و مسئولین ضروری است روز ۹ دی را عزیز شمارند و باعظمت برگزار کنند.

,

امام‌جمعه ماکو، تصریح کرد: در ۹ دی سانسورهای خبری بسیاری از سوی رسانه‌های غربی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بودیم و بخشی از رسانه‌ها به درج خبرهای دورغ و فریب افکار عمومی را صورت می‌دادند و مردم در این راهپیمایی ثابت کردند که پای آرمان‌های نظام، رهبری، شهدا و عقاید دینی خود هستند و هیچ گونه هتک حرمت را نمی‌پذیرند.

,

وی، ادامه داد: ما باید بصیرت و زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی، موقعیت‌شناسی داشته باشیم تا فریب فتنه گران را نخوریم و اگر به این موارد توجه نداشته باشیم کلاه سرمان می‌رود.

,

حجت‌الاسلام رنجبری، بیان کرد: حماسه ۹ دی به تعبیر رهبرعزیز انقلاب نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی بوده و در واقع بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه که همواره گوش ‌به ‌فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستند مسئولین باید قدر این ملت را بدانند.

,

وی، خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی نشان‌دهنده تبلور بصیرت مردم و حمایت ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی بود ه است چون در هر صحنه‌ای که نیاز باشد مردم  در  آن صحنه حضور  پیدا می‌کنند و ۹ دی  نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در نظام اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه