اخبار داغ

30 بهمن ماه؛

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر»

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر»
دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی گفت: 30 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ناصر نعمتی در گفتگو با صبح توس؛ در رابطه با جشنواره ابوذر عنوان کرد: گستره جغرافیایی جشنواره رسانه‌ای ابوذر، استانی بوده و کلیه فعالان رسانه‌ای استان خراسان رضوی اعم از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با بیان اینکه تمام تلاش برگزار کنندگان این جشنواره پوشش تمام حوزه‌های رسانه‌ای موجود است، ادامه داد: این جشنواره برای دومین بار در استان در قالب خبر، گفتگو، گزارش  مستند، موشن گرافیک و آثار نمایشی و غیره برگزار می‌شود.

,

 

,

نعمتی با بیان اینکه این جشنواره در سه محور«انقلاب اسلامی»، «شهر و شهروندی» و «تولید ملی و اقتصاد مقاومتی» برگزار می شود، ابراز کرد: در محور «انقلاب اسلامی» موضوعات شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاداندیشی، اقدام انقلابی و دفاع مقدس و در محور «شهر و شهروندی» فرهنگ شهروندی، فرهنگ میزبانی، فرهنگ زیارت، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حاشیه شهر است.

,

 

,

وی در رابطه با داوری‌ها عنوان کرد: هیئتی از مدیران رسانه ای که اعضای سیاست گذاری این جشنواره هم هستند داوران این جشنواره را انتخاب خواهند کرد؛ اما قرار است داوران این جشنواره تلفیقی از داوران استانی و کشوری باشند.

,

 

,

نعمتی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا30  بهمن ماه سال جاری است، بیان کرد: علاقمندان می توانند تمام آثاری را که از 30 بهمن 95 تا 30 بهمن 96 در یکی از رسانه های استانی که مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی دارد منتشر شده را در این جشنواره شرکت دهند.

, 30  ,

 

,

وی با بیان اینکه محدویتی برای ارسال آثار نداریم و هر فرد می تواند در هر بخش یک اثر ارسال کند، اظهار کرد: آثار ارسالی باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیدار منتشر شده باشد؛ آثار ارسالی باید در یکی از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری- تحلیلی و سایت‌هایی که دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی می‌باشد و یا صفحات متعلق به آن رسانه در شبکه های مجازی منعکس شده باشد.

,

 

,

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی ادامه داد: آثار نباید به صورت بریده نشریه باشد، بلکه باید صفحه کامل آن نشریه که اثر در آن منتشر شده است باشد و در رسانه های مجازی که آثار بی‌نام منتشر می‌شود، ذکر کد خبری ضروری است همچنین عکس‌ها باید به ‌صورت اصل(اورجینال) ارسال شود، به‌عبارتی با فتوشاپ یا ابزار دیگر به صورت اغراق آمیز دستکاری نشده باشند.

,

 

,

نعمتی اظهار کرد: چنانچه اثری به صورت گروهی ارسال شود گروه به عنوان برنده اعلام خواهد شد به علاوه  مستند، موشن گرافیک و آثار نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره باید در پایگاه های اطلاع رسانی، خبرگزاری ها، پایگاهای خبری، مطبوعات و یا صدا و سیمای استان خراسان رضوی و رسانه های مستقل استان منتشر شده باشد.

,

 

,

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به کانال تلگرام @abozarfestivalKH ضمن مطالعه آیین‌نامه جشنواره، فرم ارسال اثر را دریافت و مشخصات خود را درج کنند؛ همچنین می‌توانند از طریق پست الکترونیک جشنواره به نشانی  abozarfestival.media@gmail.comآثار خود را ارسال کنند.

, @abozarfestivalKH ,   abozarfestival.media@gmail.com, .,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه