اخبار داغ

کارشناس خاورمیانه:

انتقال پایتخت اسرائیل به قدس جنگ روانی دشمن است/ اقدام اخیر ترامپ رابطه مستقیمی با شکست های منطقه ای آمریکا دارد

انتقال پایتخت اسرائیل به قدس جنگ روانی دشمن است/ اقدام اخیر ترامپ رابطه مستقیمی با شکست های منطقه ای آمریکا دارد
کارشناس خاورمیانه با اشاره به اینکه انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف یک جنگ روانی است تا قدس و مسئله مقاومت به فراموشی سپرده شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی یارمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به قدس شریف توسط ترامپ اشاره کرده و اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا با توجه به شکست هایی که در منطقه داشته است علی الخصوص شکست گروه تروریستی و تکفیری داعش توسط مقاومت یکی ازعلت های مهم این اقدام ترامپ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه ترامپ با این اقدام خود سعی می کند گروههای مقاومت را تضعیف کند، ابراز کرد:قدس به عنوان آمال و آرزوی و نقطه نهایی نیروهای مقاومت است که رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با جبهه مقاومت این کار را انجام داده است.

,

کارشناس خاورمیانه با بیان اینکه عربستان در این جریان نقش متفاوتی را ایفا می کند، عنوان داشت: عدم همراهی با کشورهای اسلامی و همدست شدن با رژیم غاصب اسرائیل که نسبت زمانهای گذشته مانند سال  1967 بی سابقه است.

,

یارمحمدی با اشاره به اینکه از اوایل دهه 90 عربستان وارد مراوده با رژیم غاصب اسرائیل شده است، افزود: احتمال دارد عربستان سعودی بخواهد درآینده نزدیک برخی از کشورهای اسلامی را با این مسئله همراه کند.

,

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی می توانند از این جریان خیز بزرگی نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی بردارند، ادامه داد: انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف اتحاد کشورهای اسلامی را به وجود آورد و نقطه عطفی برای مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل است.

,

کارشناس خاورمیانه با اشاره به اینکه انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف یک جنگ روانی است تا قدس و مسئله مقاومت به فراموشی سپرده شود، اضافه کرد: اقدام ترامپ از انتقال پایتخت اسرائیل به قدس، احتمال فراموش کردن قدس شریف،حیفا، جریانات مقاومت، اختلاف میان گروههای مقاومت و غیره را به همراه دارد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه