اخبار داغ

بابک نهرین در «نشست بررسی و معرفی سریال آجی بال»؛

می‌گفتند آناج هنرمندان را سرکوب می‌‌کند اما بیشترین حمایت را از این رسانه دیدم/ آجی‌‌بال اختلاف طبقاتی را به تصویر می‌‌کشد

می‌گفتند آناج هنرمندان را سرکوب می‌‌کند اما بیشترین حمایت را از این رسانه دیدم/ آجی‌‌بال اختلاف طبقاتی را به تصویر می‌‌کشد
هنرمند معروف تبریزی گفت: برخی‌‌ها می‌‌گفتند به سمت آناج نروید چراکه آنان مخالف هنر هستند و بازیگران را سرکوب می‌‌کنند اما طی این سال‌‌ها بیشترین حمایت را آناج از اجراها و هنرمندان تئاتر و سینما کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، بابک نهرین در نشست خبری و معرفی سریال آجی بال که در دفتر پایگاه خبری آناج برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که این روزها رسانه به هنر توجه می‌کند، زمانی در رسانه‌‌ها فقط عکس فوتبال یا مدیران دیده می‌شد و تفاوت تبریز و تهران در برندسازی بود و متاسفانه در تبریز تنها هنرمندان تخریب می‌شدند اما در سال‌های اخیر خوشبختانه به ما به دید مثبت می‌نگرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با عنوان این مساله که در اوایل به بنده می‌گفتند آناج هنرمندان را سرکوب می‌کند، خاطرنشان ساخت: برعکس این صحبت‌‌ها در چندسال اخیر فقط از آناج حمایت دیده‌‌ام که بیشتر از همه به هنر می‌پردازد.

,

بازیگر سریال آجی بال بداهه پردازی را یکی از آپشن‌‌ها و مشخصات ویژه بازیگران دانست و تاکید کرد: چون بداهه پردازی برای ما تعریف نشده است وقتی بازیگری بداهه می‌گوید فکر می‌کنیم بازیگر خاصی است اما این مساله در ذات بنده نهفته است و کار بخصوصی نیست.

,

وی عنوان کرد: از اساتیدی مانند قبه زرین، خمسه و عطاران خوب دیدن و خوب شنیدن را یاد گرفته‌‌ام و با خوب دیدن و خوب شنیدن بداهه ایجاد می‌شود.

,

این بازیگر تبریزی درباره خوانندگی در برخی سریال‌‌ها و از جمله سریال آجی بال توضیح داد: در تمام دنیا بازیگر باید بتواند خوانندگی کند و ویژگی‌‌های خاصی داشته باشد که این مساله چیز عجیبی نیست.

,

وی با بیان اینکه سریال آجی بال نشانگر تضادها در جامعه است تصریح کرد: یک خانواده به دنبال مهاجرت و شرکت در کلاس‌‌های مختلف است و خانواده‌‌ای دیگر به خاطر نداری به جای گوشت از دنبه استفاده می‌کنند تا خواهرانش گوشت بخورند و این همان تضاد جامعه است.

,

نهرین با بیان اینکه در زمان گذشته به دلیل کم بودن فیلم‌‌ها و بازیگران تاثیرگذاری سریال‌‌ها بیشتر بود، اذعان داشت: امروزه به دلیل گستردگی فضای مجازی و ماهواره‌‌‌ها کار هنرمندان سخت است اما وقتی سریال‌های تازه شبکه سهند را تماشا کنید از رنگ و دکور و بازی‌‌ها لذت می‌برید.

,

وی با انتقاد از اینکه این روزها هنرمندان متولی ندارند، اظهار داشت: اگر منِ هنرمند پایم بشکند و یا دچار مشکلی شوم چه کسی به بنده رسیدگی می‌کند؟ تا زمانی که به هنرمند خوراک ندهیم انتظار برنامه سازی نباید داشته باشیم.

,

این هنرمند جوان عرصه طنز با اشاره به اینکه موقعیت بهتری در کشورهایی مثل ترکیه و آذربایجان داشته‌‌ام تاکید کرد: من به شهرم و کشورم عشق دارم و دوست دارم همینجا کار کنم حتی اگر گاهی بی‌مهری می‌بینم اهمیت نمی‌دهم چون اگر قرار بود به برخی حسادت‌‌ها و حرف‌‌ها اهمیت بدهم نباید وارد این عرصه می‌شدم.

,

وی ادامه داد: همین که می‌توانم در این وضعیت لبخند به روی لب های مردم بیاورم برایم کافی است و در مقابل خدا روسفید هستم و معتقدم وظیفه هنرمند در این‌ زمانه ایجاد ارتباط مردم با احساس است.

,

بازیگر سریال آجی بال در خصوص اینکه شرایط خانواده‌‌هایی مانند خانواده‌‌های سریال آخیر مهلت و آجی بال را درک می‌کنم بیان کرد: تمام درد فقر را چشیده‌‌ام و زمانی که بچه بودم هروقت باران یا برف می‌بارید چشممان به سقف دوخته می‌شد و خدا خدا می‌کردیم مبادا سقف روی سرمان خراب شود و همه این صحنه‌‌ها را درک کرده‌‌ام.

,

وی یادآور شد: در زندگی‌‌ام همه کار کرده‌‌ام، از فروختن زولبیا تا کارگری و به این افتخار می‌کنم که در خانواده‌‌ای فقیر بزرگ شده‌‌ام، مشکلات زیادی را تجربه کرده‌‌ام و این دو مساله همیشه خط قرمز زندگی من بوده است و روزهای خوب را هم دیده‌‌ام.

,

نهرین با بیان اینکه بسیاری از کارهایی که در سریال می‌بینید را به عینه تجربه کرده‌ام تصریح کرد: مثلا ماجرای پیتزایی که در سریال بود به سر خودم آمده است و زمانی که پیتزا تازه مد شده بود، بنده حتی خوردن آن را بلد نبودم و نمی‌دانستم با نان بخورم یا خالی چون قبل از آن همچین چیزی را ندیده بودم و از قضا اصلا هم با ذائقه‌‌ام نساخته بود.

,

وی دلیل موفقیت سریال‌‌های طاهرفر را همدلی تیمی و صحبت به زبان مردم دانست و افزود: همیشه به زبان مردم‌ بازی کرده‌‌ایم و بدون تکلف کار انجام داده‌‌ایم و تیم‌‌های سریال طاهرفر یک دل و یک زبان بدون حاشیه در حال انجام کار هستند و هیچوقت حواشی اضافی در پشت آن نمی‌بینیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه