اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز خبر داد؛

دپوی 3000 تن شن و نمک برای فصل زمستان

دپوی 3000 تن شن و نمک برای فصل زمستان
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز با بیان اینکه تاکنون 3000 تن شن و نمک در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راهدارخانه تیوان دپو شده است، گفت: پیش بینی می‌شود این حجم از مصالح پاسخگوی نیاز زمستانه شهرستان باشد.
[

علی محمودی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار کرد: هر ساله طرح های راهداری زمستانی شهرستان درگز از اول آذر آغاز شده و تا بیستم فروردین ماه ادامه می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی به وجود دو اکیپ ثابت راهداری در گردنه های تیوان و الله اکبر و یک اکیپ سیار مستقر در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: تمامی این اکیپ ها با تجهیزات کامل آماده خدمت رسانی به همشریان عزیز در فصول سرد سال می باشند.

,

 

,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درگز تشریح کرد: در مجموع 12 دستگاه خودروی سنگین و 22 نفر پرسنل در محورهای تیوان، الله اکبر و کلات در حال آماده باش هستند که در مواقع بحران و بارندگی سریعا به محل اعزام شده و خدمت رسانی می کنند.

,

 

,

محمودی با بیان اینکه تاکنون 3000 تن شن و نمک در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و راهدارخانه تیوان دپو شده است، تاکید کرد: پیش بینی می شود این حجم از مصالح پاسخگوی نیاز زمستانه شهرستان باشد ولی در صورت لزوم قادر به تولید حجم بیشتری از مصالح هستیم و مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت.

,

 

,

وی افزود: در بارندگی هایی که چند روز پیش در گردنه تیوان اتفاق افتاد مسیری به طول 30 کیلومتر توسط پرسنل راهداری برف روبی شد که حجمی معادل 150 تن شن و نمک در این مسیر به مصرف رسید.

,

 

,

رئیس اداره راهداری درگز اظهار داشت: طی بخشنامه ابلاغ شده از سوی استان، مقرر شد حوزه ادارات شهرستان بر مبنای حوزه فرمانداری تعریف شود و حوزه عملکرد اداره راهداری درگز بر مبنای این تعریف تا ساختمان اداره محیط زیست واقع در گردنه تیوان خواهد بود و بعد از آن تحت پوشش اداره راهداری شهرستان قوچان قرار خواهد گرفت.

,

 

,

محمودی با اشاره به اختلاف ارتفاع دمایی گردنه تیوان تا درگز که حدود ده درجه می باشد، از رانندگان و مسافران خواستار شد به هنگام مسافرت تمام وسایل زمستانی را به همراه داشته باشند تا در مواقع بحران دچار سردرگمی نشوند.

,

 

,

وی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در اکثر اوقات با آن مواجه هستیم این است که تعدادی از خودروها یا زنجیر چرخ نداشته و یا توانایی استفاده از آن را ندارند، همین مساله سبب می شود تا با بارش مقدار کمی برف پدیده راه بندان اتفاق بیفتد.

,

 

,

رئیس اداره راهداری درگز خبر داد: یکی از برنامه های هفته راهداری برگزاری تور آموزش بستن زنجیر چرخ می باشد که با هماهنگی های به عمل آمده قرار است در محل پلیس راه شهرستان و با همکاری پرسنل محترم راهنمایی و رانندگی به رانندگان نحوه باز و بست زنجیر چرخ آموزش داده شود.

,

 

,

محمودی تببین کرد: ضروری است که رانندگان محترم به هنگام سفرهای زمستانی از به همراه داشتن سوخت کافی، لوازم گرمایشی، جیره خشک و وسایل روشنایی اطمینان پیدا کنند تا در مواقع لزوم بتوانند به درستی از این وسایل استفاده کنند و دچار مشکل نشوند.

,

 

,

وی تشریح کرد: مسافران گرامی می توانند قبل از انجام مسافرت با مراجعه به سامانه اینترنتی 141 راهداری و یا تماس با شماره 141 به طور کامل از وضعیت راهها اطلاع پیدا کرده و با خیالی آسوده قدم در مسیر بگذارند.

,

 

,

رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای در پایان خاطر نشان کرد: پرسنل وظیفه شناس این اداره در آماده باش کامل بوده و تمام تلاش خود را در جهت باز نگه داشتن راهها و جلوگیری از ایجاد راه بندان به کار می بندند لذا از همشهریان عزیز خواستاریم تا در هنگام وقوع بارش برف سعه صدر داشته و مراتب را بلافاصله اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده رفع شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه