اخبار داغ

نزول رحمت الهی بر تن تشنه هرمزگان

سرعت باد ۴۰ کیلومتر برساعت و ارتفاع موج به یک و نیم متر می‌رسد

سرعت باد ۴۰ کیلومتر برساعت و ارتفاع موج به یک و نیم متر می‌رسد
بارش باران در هرمزگان با پیش بینی آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال طغیان روخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها همراه است که ستاد بحران استان در هشدارهای خود تاکید بر خودداری شهروندان از رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛طبق اطلاعیه شماره 13 هواشناسی هرمزگان نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ و تاثیر زبانه های سامانه پر فشار سرد شمالی بر روی جنوب شرق کشور واستان هرمزگان است که ناپایداری وضعیت جوی  و دریایی در استان هرمزگان را طی روزهای اخیر به همراه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

براساس اعلام این سازمان  تا روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه  برای استان ابرناکی ، رگبار باران و رعد و برق ، گاه همراه با تگرگ ، افزایش سرعت وزش باد، آبگرفتگی معابر عمومی، متلاطم شدن دریا، کاهش دما، احتمال طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها  پیش بینی می شود.

,

براین اساس استان هرمزگان از ساعات اولیه امروز شاهد فعالیت سامانه بارشی در گوشه و کنار استان بوده که موجی از طراوت و شادابی را به مردم استان ارمغان داده است.

,

وزش باد با سرعت 40کیلومتر در ساعت

, وزش باد با سرعت 40کیلومتر در ساعت , وزش باد با سرعت 40کیلومتر در ساعت,

مجتبی حمزه نژاد کارشناس اداره کل هواشناسی  از پیش بینی آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال طغیان روخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها خبر داد و تصریح کرد:سرعت باد در این مدت به ۴۰ کیلومتر برساعت و ارتفاع موج به یک و نیم متر می‌رسد.

,

شهرستان بندرعباس شاهد بارش ملایم باران است که در فصل پاییز برای دومین میزبان رحمت الهی شده و ساکنان شهر به شکرانه این نعمت نماز شکر برپا کرده اند.

,

شهروندان از رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر خودداری کنند

, شهروندان از رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر خودداری کنند, شهروندان از رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر خودداری کنند,

علیرضا صفا ایسینی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفتگویی اظهار کرد: سامانه ناپایدار جنوبی که از پنجشنبه از سمت غرب وارد استان شده است به تدریج تا دوشنبه ۲۷ آذر همه مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

,

وی تاکید کرد:با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و احتمال وقوع بارندگی و آبگرفتگی معابر شهروندان از رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر، رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و توصیه می شود دامدارن نیز از چرای دام هایشان در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

,

تردد شناورها به قوت خود باقی است

, تردد شناورها به قوت خود باقی است, تردد شناورها به قوت خود باقی است,

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر نیز با بیان اینکه تردد شناورهای مسافری به جزیره های قشم و هرمز ادامه می یابد،اظهار کرد:باران عامل توقف ترددهای دریایی محسوب نمی شود چنانچه اگر شدت باران مانع دید شود ترددهای شناورهای مسافری متوقف می شود.

,

وی ادامه داد: اگر رودخانه ها طغیان کرده و اجسامی را وارد دریا شود که در مسیر تردد قرار گیرند ترددها تا جمع آوری آنها متوقف می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه