اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی خدابنده عنوان کرد؛

بهره مندی ۸۰ مددجوی خدابنده ای از تسهیلات مشاغل خانگی

بهره مندی ۸۰ مددجوی خدابنده ای از تسهیلات مشاغل خانگی
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت : در هشت ماهه نخست سال تعداد ۸۰ نفر از معلولین و مددجویان این شهرستان از تسهیلات قرض الحسنه در قالب مشاغل خانگی و خود اشتغالی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،عصمت نصیری قیداری رئیس بهزیستی خدابنده در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای معلولین خدابنده با بیان اینکه معرفی و نمایش محصولات تولیدی توسط معلولین فرصتی برای تغییر نگرش جامعه نسبت به آنهاست گفت: افراد دارای معلولیت با توانمندی های منحصر به فرد خود مرزهای محدودیت را شکسته و الگویی برای افراد عادی جامعه شده اند.
وی افزود : بهزیستی بعنوان تنها متولی معلولین با ارائه خدمات تخصصی و تسهیلات اشتغال زایی سهم بسزایی در خودکفایی و اشتغال پایدار این قشر از جامعه را دارد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در هشت ماهه نخست سال تعداد ۸۰ نفر از معلولین و مددجویان این شهرستان از تسهیلات قرض الحسنه در قالب مشاغل خانگی و خود اشتغالی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بهره مند شدند.
نصیری افزود: مناسب سازی مبلمان شهری و تسهیل دسترسی به منابع و امکانات جامعه در افزایش بهره وری و تولید محصولات با کیفیت و قابل عرضه بسیار موثر است.
وی گفت : این نمایشگاه در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از فعالیت های بهزیستی دایر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,
,
,
,
,

امروز همچنین احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس بهزیستی خدابنده ازمرکز نگهداری دختران و پسران زیر ۱۴ سال کم توان ذهنی نسیم خدابنده بازدید کرد.

,

وی در این بازدید اظهار کرد: تامین رفاه و اشتغال معلولین با مشارکت و کمک خیرین راه گشای توانمند سازی معلولین خواهد بود .
نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه حق زندگی در رفاه و آسایش معلولین مهم و ضروری است افزود : برای زدودن رفع مشکلات این مهم همکاری مردم و مشارکت خیرین را می طلبد.
وی با اشاره به تلاش مجلس در تصویب لایحه بازنگری قانون جامع حمایت از حقوق معلولین گفت : تصویب این قانون می توانند چتر حمایتی معلولین را گسترش دهد .
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه از ۳۵کودک مرکز نگهداری کودکان کم توان ذهنی نسیم دیدار و برای رفع مشکلات مددجویان بهزیستی از خیرین خواست کمک های خود را به سمت بهزیستی سوق دهند و به یاری معلولین و جامعه هدف بهزیستی بشتابند.

,
,
,
,

نماینده مردم خدابنده از ساختمان جدید در حال ساخت مرکز نگهداری معلولین نیز بازدید کرد و این ساختمان به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در ۳ طبقه ساخته می شود که کلیه هزینه های ساخت آن از طریق مشارکت مردم و خیرین تامین شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه