اخبار داغ

رئیس کمیته امداد تفرش مطرح کرد؛

پرداخت بیش از ۱۳میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تفرشی/ایجاد ۱۳۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد

پرداخت بیش از ۱۳میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تفرشی/ایجاد ۱۳۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد
رئیس کمیته امداد تفرش گفت: از ابتدای امسال تاکنون مبلغ یک‌میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمودی رئیس کمیته امداد تفرش در گفتگو با ندای تفرش، با بیان اینکه شناسایی استعدادهای مددجویان در اولویت کاری نهاد حمایتی کمیته امداد قرار دارد، گفت: به منظور ایجاد اشتغال پایدار بانک جامع اطلاعاتی «حمایت و اشتغال» برای شناسایی استعدادهای مناطق روستایی در تفرش تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

وی با بیان اینکه براساس اطلاعات این بانک سال گذشته ۵۴۵ نفر حائز شرایط اشتغال در تفرش شناسایی شده‌ است، گفت: آموزش به منظور پایدارسازی شغلی در مجموعه کمیته امداد با کمک سایر مجموعه‌ها نظیر فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و دامپزشکی صورت گرفته است.

,

ایجاد ۱۳۰ فرصت شغلی برای مددجویان تفرشی

, ایجاد ۱۳۰ فرصت شغلی برای مددجویان تفرشی, ایجاد ۱۳۰ فرصت شغلی برای مددجویان تفرشی,

رئیس کمیته امداد تفرش ادامه داد: سال گذشته براساس اعتبارات موجود ۱۷۱ مورد شغل توسط کمیته امداد تفرش برای افراد بیکار شناسایی شده، ایجاد شد.

,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال ۹۶ گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۱۳۰ مورد شغل برای مددجویان تفرشی ایجاد شده است. که با ابلاغ وام‌های اشتغال روستایی، تا پایان سال ۷۰ مورد شغل دیگر برای مددجویان روستایی ایجاد خواهد شد.

,

رئیس کمیته امداد تفرش با اشاره به میزان تسهیلات اعطایی به مددجویان در راستای اقتصاد مقاومتی بیان کرد: سال گذشته ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات و امسال هم تاکنون یک‌میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی به افراد متقاضی پرداخت شده است.

,

وی با تاکید بر ظرفیت‌های شهرستان تفرش گفت: بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها می‌تواند شرایطی را فراهم کند که مشکل بیکاری در این شهرستان کاهش یابد.

,

محمودی مشکلات بانکی و نبود بازار فروش را از جمله مشکلات در حوزه تولید دانست و گفت: متاسفانه مددجویان امکانات مالی چندانی در تامین ضمانت‌های بانکی ندارند و این به مشکلات موجود در دامن زده است.

,

رئیس کمیته امداد تفرش خاطرنشان کرد: وجود چنین مشکلی سبب شد که در سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ نفر به بانک‌های عامل در سطح شهرستان تفرش معرفی شوند ولی بخش عمده‌ای از این افراد نتوانستند این تسهیلات را جذب کنند و تنها ۱۷۱ نفر موفق به دریافت تسهیلات و ایجاد کارگاه شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه