اخبار داغ

حضور سردار سلامی در منطقه زلزله زده هجدک کرمان

حضور سردار سلامی در منطقه زلزله زده هجدک کرمان
شب گذشته سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده کرمان بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام نکویی معاون بسیج رسانه کشور در در گفتگوی با راه آمان ،گفت: شب گذشته سردار سلامی در منطقه زلزله زده هجدک کرمان حضور یافت

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آمان ,

وی ادامه داد : با توجه به اینکه جامعه وعاظ و روانیون انقلابی با حضور جهادی خودش در مناطق زلزله زده ی استان کرمان اقدامات شایسته ایی را انجام داد که به همت و یاری استاندار و مسئولین محترم استانی این گروه توانستند در مناطق حضور یابند و بخش عمده ایی از اقلام مورد نیاز و وسایل گرمایشی ، چادر ، مود غذایی ، و ارائه خدمات پزشکی با حضورپزشکان و تیم روانشناس  حرفه ایی ، و ارائه خدمات معنوی توسط روحانیت  به مردم زلزله زده داده شد.

,


حجت الاسلام نکویی تصریح کرد: این گروه جهادی به هفت تیم متخصص تقسیم شد و تمام روستاهای این منطقه حتی آن روستاهایی که خسارت زلزله ندیده بودند را مورد بررسی میدانی و پایش قرار دادند و تفحص دقیق صورت گرفت.

,
,

این مقام مسئول عنوان کرد: شب گذشته سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه قدس در کرمان حضور یافتند و ما نیز خدمت ایشان رسیده و گزارش کاملی را به وی ارائه کردیم .

,


 معاون بسیج رسانه کشور ابراز کرد: امروز دشمنان به دنبال تضعیف روحیه بسیج و  و روحیه انقلابی هستند  تا به جهان نشان دهند که نظام اسلامی نا کارآمد است و در حل مشکلات کشور خود عاجز شده است اما حضور این روحانیون در میدان عمل سبب ناامیدی  و مستأصل شدن دشمن می گردد.

,
,


وی ادامه داد : اکنون به دنبال شکست دشمن در میدان جنگ نرم هستیم تا دشمن را به زانو درآوریم  گرچه دشمن تمام تلاش خود را انجام داده است تا نشان دهد جموری اسلامی پشتوانه مردمی ندارد  لذا سیل کمک های مردمی حتی بدون اعلامی رسمی و درخواست جوانان انقلابی در جهت خدمت رسانی به مردم زلزله زده باعث شده است تا دوشمن به اهداف شوم و پلید خود نرسد.

,
,


حجت الاسلام نکویی معاون بسیج رسانه کشور در ادامه به صحبت های سردار سلامی اشاره کرد:  اقدامات شایسته سپاه استان کرمان ، استانداری ، نمایندگان مجلس ، مدیران هلال احمر و فرمانداران در انجام این حرکت انقلابی وعاظ قابل تقدیر است  زیرا اگر همراهی مسئولین که به موقعیت جغرافیایی استان تسلط ویژه دارند در استان نبود هرگز اقدامت مناسبی صورت نمی گرفت .

,
,


سردار سلامی با بیان اینکه بار دیگر  روحانیت نشان داد که هم در میدان عمل را حضور دارد و هم در  میدان علم عنوان کرد:روحانیت مرد عمل هست اینکه در میان مردم حضور پید می کند و در این بحران ها مردم روحانیت را می بینند بسیار اثر گذار  است .

,
,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شاید اگر کسانی در غیر لباس روحانیت وجود داشته باشد مردم نگاه وظیفه ایی به شخص خواهند داشت و گاهی این نگاه طلبکارانه خواهد بود که باید به ما رسیدگی شود، اما وقتی یک روحانی در مقابل آنها قرار می گیرند می دانند که روحانیت چیزی از خودش ندارد بلکه امده است تا در میدان جهاد حضور داشته باشد و محم دردی بر دردی انان باشد .

,


وی افزود: امروز روحانیت در همه عرصه ها پیش قدم هست این جای بسیار بسیا تشکر دارد امروز روحانیت در ابعاد ختلفی حضورش در جامعه احساس می شود  و دشمن می خواهد روحانیت رو که پرچم داره این نظام و اسلام هست را زمین بزند زیرا میداند امروز این پرچم و علم در دستان روحانیت است.

,
,

این مقام مسئول  ضمن بیان اینکه وقتی مردم حضور روحانیت را در کنار خودشان احساس می کنند دلگرم میشوند و  اعتمادشان به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب بیشتر خواهد شد، عنوان کرد:مردم هنگامی که مشاهده می کنند گروهی از روحانیون از تهران بدون هیچ وابستگی به ارگان و نهادی حضور پیدا کردند و صرفا به عنوان آتش به اختیار و افسران رهبری آمدند در منطقه و کمک های مردم را که این کمک ها ارزش بسیار زیادی دارند و حسب اعتمادی که مردم یک شهر به این روحانیت داشته اند این کمک ها رو به آنها داده اند و روحانیون آمده اند تا در این مناطق توزیع کنند مطمئنا روحیه بسیار خوبی رابه مردم می دهد.

,


سردار سلامی گفت:این حرکت ها  باید در همه میدان ها باشد و در همه میدان های فرهنگی ،سیاسی ،اجتماعی ،روحانیت می تواند چراغ هدایت باشد.

,
,

 

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به معاون سازمان بسیج رسانه کشور گفت: خوب است که شما در استان کرمان با توجه به اینکه خودتان بومی استان هستید شناخت دارید در استان و اسیب های مختلف را دراقصی نقاط استان شناسایی کنید و روزها  و ماه های آتیه با حضور خودتان در آن عرصه ها نواقص را برطرف کنید.

,


سردار سلامی در پایان خاطر نشان کرد :از نقش موثری که این روحانیت عزیز و جامع وعاظ انقلابی در این موضوع داشته اند،زبان قاصر است از تلاش و خدمات شما اما از خداوند منان خواهان سلامتی و تندرستی برای این عزیران هستیم و من به نوبه  خودم از این اقدام انسان دوستانه شما تقدیر و شکر ویژه به عمل می آوریم  و اذعان می کنیم که این حرکت بسیار پسندیده و حرکت بسیار به جایی بود و در نزد و پیشگاه پرودگار اجر معنوی و اوخری داشته باشد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه