اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه مطرح کرد:

امضای تفاهم نامه 5.5 میلیارد ریالی احداث فضای آموزشی خیرساز در تربت حیدریه

امضای تفاهم نامه 5.5 میلیارد ریالی احداث فضای آموزشی خیرساز در تربت حیدریه
مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: با مشارکت خیرین مدرسه ساز دو فضای آمورشی جدید دراین شهرستان به ارزش 5.5 میلیارد ریال توسعه و احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ سعید نیرویی صبح امروز در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه ها اقدامات خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی را نوعی توفیق الهی وآن را بسیار ارزشمند برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار , تابان تربت؛, سعید نیرویی صبح امروز در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه ها اقدامات خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی را نوعی توفیق الهی وآن را بسیار ارزشمند برشمرد.,

 

,

وی اظهار داشت: در همین راستا و با مشارکت خیرین مدرسه ساز دو فضای آمورشی جدید درابن شهرستان به ارزش 5.5 میلیارد ریال توسعه و احداث می شود.

,

 

,

نیروی بیان کرد: این فضاها شامل؛ توسعه فضای آموزشی دبیرستان دخترانه آزاده با هزینه 4 میلیارد و 900 میلیون ریال و مشارکت 50 درصدی خیر "ایمان سلطانی" احداث می شود.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: یک باب سالن چند منظوره با زیربنای 110 مترمربع با هزینه 600 میلیون ریال با مشارکت خیر "عذرا ضیاءالحق" پیشکسوت آموزش و پرورش از تهران در آموزشگاه امام رضا(ع) روستای نوغاب احداث می شود.

,

 

,

شایان ذکر است عذرا ضیاءالحق خیر فرهنگی در سال گذشته مبادرت به ساخت آموزشگاه امام رضا(ع) روستای نوغاب از توابع بخش مرکزی تربت حیدریه به صورت مشارکتی کرده بود.

,

 

,

از آغاز تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز در تربت حیدریه تاکنون بالغ بر 43 فضای آموزشی و پژوهشی در شهرستان تربت حیدریه با مشارکت خیرین داخلی و خارجی و سازمان توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شده است.

,

 

,

بالغ بر 32 هزار و 670 نفر از جمعیت 250 هزار نفری شهرستان تربت حیدریه را دانش آموزان تشکیل می دهند که زیر نظر دو هزار و 500 نیروی فرهنگی در 256 مدرسه آموزش می بینند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه