اخبار داغ

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه؛

مقصر اصلی اتفاقات اخیر دانشگاه ارومیه رئیس این دانشگاه است

مقصر اصلی اتفاقات اخیر دانشگاه ارومیه رئیس این دانشگاه است
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه گفت: مقصر اصلی تمام حاشیه های به وجود آمده در این دانشگاه خود حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه است چرا که پیش بینی می شد عده ای در تدارک آلوده سازی فضای دانشگاه و زدن تهمت و افترا به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد آخوندی در گفت و گو با گروه سیاسی نسل برهان درباره اتفاقات اخیر افتاده در دانشگاه ارومیه و آلوده کردن فضای دانشگاه گفت: به مناسبت روز دانشجو شاهد برگزاری برنامه ای در دانشگاه توسط تشکل اصلاح طلب دانشگاه بودیم که متاسفانه مقدسات نظام وانقلاب با سخنان وقیح ونادرست عده ای ،زیر سوال برده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

وی افزود: در برنامه تشکل اصلاح طلب دانشگاه شاهد سخنانی بودیم که رسما از فتنه وفتنه گر حمایت وبه بهانه آزادی تهمت های فراوانی به اصل نظام جمهوری اسلامی و نهادهاوسازمان های انقلابی وارد شد.

,

محمد آخوندی تاکید داشت: درواقع مقصر اصلی تمام اتفاقات اخیر دانشگاه شخص حب نقی می باشد چرا که مشخص بود عده ای در تدارک آلوده سازی فضای دانشگاه و زدن تهمت و افترا به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند .

,

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه خاطر نشان کرد: هیت سه نفره دانشگاه ومسولین مربوطه باید پاسخگو باشند که چرا با وجود این همه شکوائیه علیه این تشکل، هنوز به فعالیت خود درسطح دانشگاه ادامه میدهند؟چرا زمینه برای فعالیت عده ای ضد انقلاب در دانشگاه فراهم می شود تا از سخنانشان در کانال های ضد انقلاب استفاده شود؟

,

وی در پایان افزود: درواقع همه کسانی که چه برای این برنامه مجوز صادر کردند وچه به هرطریقی در اجرای این برنامه دست داشتند باید پاسخگو باشند و قطعا دربرابر این همه توهین به ناحق به اسلام ونظام آرام نخواهیم نشست واین اقدامات بی پاسخ نخواهد ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه