اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

با تمام توان امر پژوهش را نهادینه خواهیم کرد

با تمام توان امر پژوهش را نهادینه خواهیم کرد
مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: از تمامی فرصت‌ها و ابزارهای ممکن برای نهادینه سازی امر پژوهش در آموزش و پرورش شهرستان نیشابور استفاده خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد قوامی نژاد در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز گفت: برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در آموزش و پرورش نیشابور از 25 آذر 96، همزمان با روز ملی پژوهش آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,

 

,

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه اقدام پژوهی، همایش "مدیریت دین پژوهی دانش آموزان"، نشست تخصی با پژوهشگران و مؤلفان فرهنگی، کارگاه تخصصی مقاله نویسی و گزارش نتیجه اقدام پژوهی و همایش بزرگ "پژوهش در آموزش و پرورش" ازجمله برنامه های این هفته  می باشد.

,

 

,

قوامی نژاد خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود برای دیده شدن و تجلیل از زحمات طاقت فرسای پژوهشگران فرهنگی در این هفته را به کار بسته ایم.

,

 

,

وی یادآور شد: از تمامی فرصت‌ها و ابزارهای ممکن برای نهادینه سازی امر پژوهش در آموزش و پرورش  وبه الطبع سطح شهرستان نیشابور  استفاده خواهیم کرد.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب اشاره گفت: به حق ایشان با مجاهدت مستمر نامیدن تحقیق و پژوهش، جایگاه والای این مقوله را برای کلیه آحاد ملت تبیین فرموده‌اند.

,

 

,

وی تصریح کرد: با بسیج تمامی امکانات و حوزه های آموزش و پرورش، با بالا بردن علاقه مندی و انگیزه ورود همکاران فرهنگی به امر پژوهش و تحقیق‌های کاربردی، شاهد روزی باشیم که در تمامی سطوح بستر تمامی تصمیم گیری ها و اقدامات،پژوهش باشد که در این صورت است می توانیم دانش آموزانی جستجو گر و محقق تربیت کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه