اخبار داغ

یادداشت/

ماموریت شکست خورده «نیکی هیلی»

ماموریت شکست خورده «نیکی هیلی»
واکنش های منفی به نمایش نیکی هیلی، نماینده آمریکا با بقایای موشکی که به فرودگاه ملک خالد برخورد کرده بود، کماکان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، واکنش های منفی به نمایش نیکی هیلی، نماینده آمریکا با بقایای موشکی که به فرودگاه ملک خالد برخورد کرده بود، کماکان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

 

,

برآورده های اولیه از مواضع رسمی اعلام شده نشان دهنده این واقعیت است که هیلی در انجام ماموریت خود شکست خورده است و دستاوردی عاید یانکی ها نشده است.

,

 

,

واکنش سازمان ملل در صدر موضع گیری های منفی علیه خیمه شب بازی نماینده آمریکا، می تواند حاوی پیام شکست برای آنهایی باشد که بر حسب رویه ای نخ نما در صدد فریب افکار عمومی دنیا هستند.

,

 

,

حمل لاشه یک موشک از خاک عربستان به آمریکا، دعوت از خبرنگاران و بیان ادعاهایی که اساس عقلی و مستند ندارد، چه پیامی را به دنیا مخابره می کند؟ در حالی که آواری از بمب و موشک ساخت آمریکا به صورت شبانه روزی و پیوسته بر سر مردم بی دفاع یمن ریخته می شود.

,

 

,

باید پذیرفت که آمریکایی ها در فریب افکار عمومی استاد هستند و به کمک غول های رسانه ای خود، افکار عمومی جهان را به سمتی می برند که مصالح حکومتی شان تامین شود و بر جنایتشان سرپوش گذاشته شود.

,

 

,

بنابراین نیکی هیلی می داند که دقیقا چکار میکند و زحمت حمل لاشه موشک بالستیک یمنی ها از عربستان به آمریکا را برای چه هدفی به دوش کشیده است.

,

 

,

نقشه راه در این پروژه مشخص و سعی شده است با یک تیر چند هدف نشانه گرفته شود و در کنار سرپوش گذاشتن بر فجایع ضد انسانی خود و همدست سعودی اش در یمن می توانند افکار عمومی را از موضوع حیاتی قدس منحرف ساخته و در یار گیری خود علیه جمهوری اسلامی ایران گامی بر دارند.

,

 

,

پیامدهای جهانی علیه حماقت محض ترامپ در تصمیم اخیر خود به منظور معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به اندازه ای آمریکایی ها را کلافه کرده است که به بداهه های سیاسی نظیر نمایش ساختگی نیکی هیلی روی آورده اند.

,

 

,

از سال ۲۰۱۵ تا امروز هزاران بمب و موشک به سمت خانه های مسکونی، بیمارستانها، بازار و مراکز اداری در یمن شلیک شده است و هزاران انسان بیگناه را به خاک و خون کشانده است؛ اما صدایی از امثال نیکی هیلی ها در آمریکا و اروپا شنیده نشده است؛ اما در مقابل معدود موشکی که به خاک عربستان اصابت کرده است، نگران شده اند و خیمه شب بازی به راه انداخته اند.

,

 

,

سابقه نمایش های اینچنین را آمریکایی ها در قبال عراق و سوریه با موضوع سلاح های شیمیایی در کارنامه خود دارند؛ اما هر بار مفتضحانه تر از دفعات قبل شکست می خورند و آبرو ریزی به بار می آورند.

,

 

,

اینبار نیز شوی تبلیغاتی نیکی هیلی کار به جایی نبرد و شکست خورد، اگر چه قبول انصارالله مسلح به انواع موشک های نقطه زن و دوربرد برای آمریکایی ها و متحدان منطقه ای شان سخت است؛ اما باید با این موضوع کنار آمده و برای خروج از باتلاق یمن به فکر راه حل های سیاسی باشند.

,

 

,

آمریکایی ها و سعودی ها باید بپذیرند که زاغه های انصارالله مملو از موشک هایی است که می تواند بانک اهداف متعددی را در خاک امارات و عربستان مورد هدف قرار و معادلات نبرد میدانی را به سمت خودش تغییر دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه