اخبار داغ

آئین تکریم و معارفه شهردار نهبندان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه شهردار نهبندان برگزار شد
آئین تکریم و معارفه شهردار نهبندان با حضور مدیر کل دفتر امر شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی،فرماندار نهبندان،امام جمعه و اقشار مختلف برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از، نهبندان خبر، پیش از ظهر امروز،آئین تکریم و معارفه شهردار نهبندان با حضور فرماندار شهرستان،امام جمعه،مدیر کل امور شهری و شوراهای استاندار خراسان جنوبی،فرماندهان نظامی و انتظامی،مدیران ادارات و دستگاه های اجرائی و اقشار مختلف مردم در سالن نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهبندان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر,
 
,
در این مراسم محمدرضا هاشمی رئیس شورای شهر نهبندان با تشکر از حضور شرکت کنندگان گفت: معتقدیم تا رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده آل در نهبندان فاصله بسیار داریم و مساعدت و همکاری مسئولین و نقادی مردم می تواند فاصله ها را کوتاه کند.
,
 
,
وی با متذکر شدن به خود و اعضای شورای اسلامی شهر نهبندان افزود: شورای شهر محدود به مدیریت شهری نیست و باید نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام نماید.
,
 
,
هاشمی با درخواست کمک وهمیاری مسئولین در رفع مشکلات مردم افزود: برای رسیدگی و رفع مشکلات و مطالبات مردم از قدرت اجتماعی مردم استفاده خواهیم کرد.
,
 
,
در ادامه نیز محمد حسین مدیح شهردا سابق نهبندان گفت: بهترین همکاران دنیا را در شهر نهبندان داریم و هیچ گاه خاطرات این بزرگ مردان را فراموش نخواهم کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه  همکاران در واحدهای مختلف شهرداری انسان هائی بسیار وارسته و کم توقع هستند افزود: گرچه از شهر نهبندان رفته ام اما قلبم برای نهبندان می تپد.
,
 
,
گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مسئول استانی و شهرستانی از زحمات بی شائبه محمد حسین مدیح در طول تصدی شهرداری با اهدای لوح تقدیر و تشکر به عمل امد و حکم انتصاب محسن بخشی به عنوان شهردار جدید توسط پاکبان به وی اعطاء شد.
,
 
,
در ادامه نیز محسن بخشی شهردار جدید نهبندان با سپاس از خداوند و تشکر از برقرار کنندگان امنیت و گرامیداشت یاد شهید مدافع وطن هادی کاردیده درخواست همکاری و همیاری در هرچه بهتر و سریعتر محقق شدن درخواست ها و مطالبات مردمی و رونق بخشیدن شهر نهبندان را نمود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه