اخبار داغ

رییس اداره راه و شهرسازی کاشمر:

تاکنون اعتبار ملی برای دوبانده شدن جاده کاشمر به شادمهر اختصاص نیافته است

تاکنون اعتبار ملی برای دوبانده شدن جاده کاشمر به شادمهر اختصاص نیافته است
رییس اداره راه و شهرسازی کاشمر با بیان اینکه تاکنون اعتبار ملی به جاده کاشمر به شادمهر اختصاص پیدا نکرده است، لازمه تحقق این پروژه را تخصیص به موقع اعتبارات عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی حسینی در گفتگو با کاشمربصیر اظهار کرد: جاده فعلی کاشمر به شادمهر یک جاده دوطرفه با عرض 11 متر است که دوبانده شدن آن خواسته به حق مردم منطقه است و باید زودتر این کار انجام می‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

رییس اداره راه و شهرسازی کاشمر ادامه داد: هم اکنون عملیات دوبانده کردن این جاده از کاشمر تا پلیس راه به طول 10 کیلومتر با توجه به تفاهم نامه‌ای که بین شهرداری کاشمر و اداره کل راه و شهرسازی صورت گرفته است در حال انجام است و مقرر شده هزینه اجرای این قسمت با امکاناتی که در اختیار اداره راه می‌باشد همچون قیر رایگان و تهاتر زمین به شهرداری کاشمر پرداخت شود.

,

 

,

وی افزود: این پروژه آن قدر اهمیت دارد که استاندار خراسان رضوی شخصاً پیگیر آن بوده و چندین بار از محور بازدید داشته است ضمن اینکه جلسات متعددی هم با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار کاشمر در مشهد داشته‌ایم تا موضوع زمین‌هایی که قرار است بابت انجام عملیات دوبانده کردن 10 کیلومتر ابتدایی به صورت تهاتر تحویل شهرداری شود را پیگیری کنیم.

,

 

,

حسینی گفت: بعد از پلیس راه جاده تحویل اداره راه و شهرسازی است که دراین قسمت نیز به طول شش کیلومتر توسط شرکت پوشش راه در حال انجام می‌باشد که هم اکنون از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است و با اجرای این دوقسمت که در مجموع حدود 15 کیلومتر می‌باشد حدود 10 کیلومتر دیگر در حوزه استحفاظی شهرستان کاشمر باقی می‌ماند و مابقی آن مربوط به شهرستان مه ولات است.

,

 

,

رییس اداره راه و شهرسازی کاشمر ادامه داد: در این قسمت مشکلات و تعارض‌هایی با اداره‌های برق، آب روستایی، گاز و نیز قنواتی که در مسیر است وجود دارد و باید حل شود و این‌ها مسائل و مشکلات اجتناب‌ناپذیری است که در مسیر کار به وجود می‌آید.

,

 

,

وی تصریح کرد: پروژه دوبانده شدن این جاده که در اصل از شادمهر تا انابد می‌باشد به ردیف ملی رفته ولی قطعی نشده است و تاکنون هر چند اعمال کمیسیون ماده 23 هم در مورد آن انجام شده است ولی اعتباری از محل اعتبارات ملی به آن اختصاص پیدا نکرده است ضمن اینکه از محل ماده 180 هم امسال اعتباری به این پروژه اختصاص پیدا نکرد.

,

 

,

رییس اداره راه و شهرسازی کاشمر خاطرنشان کرد: امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم شاهد به ثمر نشستن این پروژه باشیم چون آن‌چه اهمیت دارد تخصیص به موقع اعتبار است؛ چراکه اگر ما 50 درصد هزینه را هم به پیمانکار پرداخت کنیم او دو برابر برای ما کار خواهد کرد.

,

 

,

حسینی گفت: تعریض این محور هزینه‌های زیاد و موانع متعددی دارد به عنوان مثال در بحث تیر برق‌ها، زمین‌های مردم، خطوط انتقال آب و گاز وغیره با موانعی مواجه هستیم که نیاز به اعتبار دارد.

,

 

,

وی تأکید کرد: در حوزه احداث راه آنچه اهمیت دارد تخصیص به موقع اعتبارات است تا بتوانیم به پیمانکار پول بدهیم و از او کار بخواهیم.

,

 

,

رییس اداره راه و شهرسازی کاشمر با اشاره به وقوع حوادث تلخ رانندگی در این محور گفت: متأسفانه در بسیاری از حوادث رانندگی عواملی چون خواب‌آلودگی راننده، سبقت و سرعت غیرمجاز باعث تصادف می‌شود ولی ما این را قبول داریم که نباید تقصیر عامل انسانی را به عنوان توجیه این حوادث بپذیریم بلکه باید وظیفه خود را در راستای پیگیری دوبانده شدن این جاده انجام دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه