اخبار داغ

همزمان با اجلاس استانی نماز؛

کتاب «نماز صبح» رونمایی می‌شود

کتاب «نماز صبح» رونمایی می‌شود
کتاب «نماز صبح» در اجلاس استانی نماز رونمایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: کتاب «نماز صبح» در اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی» و با حضور مسئولان و فعالان عرصه‌ی نماز، فردا یکشنبه 26 آذرماه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین رونمایی می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین، بهانه‌ای شد تا با فراخوان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسابقه‌ی خاطره‌نویسی نماز صبح برگزار شود که در این فراخوان آثار بیش از600 نفر از علاقمندان به دبیرخانه‌ی مسابقه ارایه شد. 

این مسئول بیان کرد: پس از بررسی خاطرات ارسالی، 34 تن از نویسندگان بهترین خاطرات، انتخاب و هدایای خود را دریافت کردند و در مجموع 70 خاطره‌ی برتر از این مجموعه نیز جهت انتشار کتاب انتخاب شد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کتاب نماز صبح مجموعه‌ی خاطرات ارزشمندی است که نویسندگان آن به نحوه‌ی انجام و مسایل جانبی آن در خاطرات خود پرداختند. 

وی عنوان کرد: در این کتاب علاوه بر عموم مردم، خاطرات بخشی از جامعه‌ی هدف، شامل بازماندگان شهدا و ایثارگران استان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. 

این مسئول بیان کرد: کتاب نماز صبح توسط حسن شکیب‌زاده، تدوین و با همت ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در شمارگان 3 هزار نسخه منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه