اخبار داغ

شهردار دلیجان خبر داد؛

راه‌اندازی واحد سرمایه گذاری شهرداری دلیجان

راه‌اندازی واحد سرمایه گذاری شهرداری دلیجان
شهردار دلیجان از راه‌اندازی واحد سرمایه گذاری و مشارکت ها در شهرداری دلیجان به منظور جذب سرمایه گذار و مشارکت با بخش خصوصی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین منصوری شهردار دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان گفت: برای پیشبرد اهداف شهرداری در بخش‌های مختلف فعالیتی، نیازمند جذب سرمایه‌گذار هستیم، به این منظور واحد سرمایه گذاری و مشارکت ها را در شهرداری با هدف ساماندهی جذب سرمایه گذاری ها راه‌اندازی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیام دلیجان,

منصوری اظهار کرد: باتوجه به مسائل اقتصادی روز کشور اگر شهرداری ها اقدام به ایجاد درآمد پایدار نکنند، و به همین اعتبارات داخلی بسنده کنند در ادامه راه با سکون مواجه خواهند شد.

,

وی ادامه داد: هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر، رسیدن به بودجه ای با تناسب ۷۰ درصد عمرانی و ۳۰ درصد هزینه ای است که برای تحقق این مهم نیارمند جذب ۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری هستیم.

,

شهردار دلیجان تنها راه پیشرفت و توسعه شهر دلیجان را در گرو مشارکت با بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار عنوان کرد و افزود: با جلب اعتماد سرمایه گذار می‌توان این مهم را به سر انجام رساند.

,

منصوری با بیان اینکه واحد سرمایه گذاری و مشارکت ها اکنون مهم ترین واحد شهرداری دلیجان است، ادامه داد: با تعقل، تفکر و پرهیز از هرگونه شتابزدگی بایستی به جلو حرکت کرد؛ در غیر این صورت با اقتصاد راکد، به موفقیتی دست پیدا نخواهیم کرد.

,

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم تا پایان سال ۹۶ بتوانیم با جذب سرمایه گذار حداکثر سه پروژه مشارکتی را به سر انجام برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه