اخبار داغ

استاندار چهارمحال وبختیاری:

اشتغال با حمایت بخش خصوصی و سرمایه گذاری محقق می شود

اشتغال با حمایت بخش خصوصی و سرمایه گذاری محقق می شود
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:با توجه به شاخص های موجود ،اشتغال و افزایش سطح توان اقتصادی خانوارها ازمهمترین دغدغه های مردم استان به شمار می رود که این امر ملزوم حمایت از بخش خصوصی و فراهم کردن امینت اقتصادی در استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ " اقبال عباسی"  استاندار چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛  با بیان اینکه  در طرح پتروشیمی لردگان بیش از 30هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است افزود: این میزان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی چند برابر بودجه سالانه عمرانی استان که نقش بسزایی در تولید اشتغال دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

وی از اجرای طرح مطالعاتی تکمیل زنجیره تولید در سطح استان خبردادو افزود: اعتبارات سال آینده براساس مطالعات اجرای طرحهای تولیدی، تبدیلی و اشتغال پایدار در سطح شهرستانها توزیع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به ظرفیت های مطلوب استان از جمله در اختیار داشتن 10درصد از منابع آبی کشور،20درصد تولید ماهی کشور، رتبه کشوری تولید بادام، تولیدات دامپروری و کشاورزی افزود: می توان با فرآوری این محصولات و ایجاد صنایع تولیدی تبدیلی زمینه اشتغال وصادرات دراستان فراهم کرد.

اقبال عباسی گفت: تلاش می شود دولت و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ادبیات و هدف مشترک در راستای اهداف توسعه استان گام بردارند.

وی توقف عملیات اجرایی طرح انتقال آب بن- بروجن را اختلاف و شکایت دو دستگاهها اجرایی استان عنوان کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده عملیات اجرای این طرح در استان آغازشده است.
وی گفت: از مجموع اعتبار این طرح تا کنون 40درصد جذب و هزینه شده است.

استاندار چهارمحال وبختیاری، پیگیری مطالبات مردم، مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان،اجرا و تکمیل محورهای مواصلاتی استان،راه آهن،موضوع آب، اجرای طرحهای ورزشی، تکمیل و ساخت بیمارستان هاو اجرای طرحهای گردشگری را از مهمترین سرفصل ها مطرح شده در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

عباسی با ابراز همدردی با خانواده های دغدار دو سانحه دلخراش تصادف جاده شهرکرد – شلمزار افزود:نقاط حادثه خیز در محورهای پر تردد استان شناسایی شده است که باید تا پایان سال آینده رفع شود.

وی گفت:اعتبار مورد نیاز رفع نقاط حادثه خیز از محل اعتبارات سال جاری، سال آینده و اعتبارات سال 98تامین و اجرایی تخصیص خواهد شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه