اخبار داغ

فرماندار نهبندان تاکید کرد:

ضرورت مدیریت منابع در نهبندان/جای شورای شهر و شهردار عوض نشود

ضرورت مدیریت منابع در نهبندان/جای شورای شهر و شهردار عوض نشود
فرماندار نهبندان با بیان اینکه سطح توقعات مردم و شهروندان روز به روز افزایش می یابد افزود: مدیریت منابع بسیار مهم است گرچه منابع موجود و در اختیار شهرداران یک مدیریت هزینه فایده است که باید به ضروری ترین نیازهای شهر پرداخته و در معنای واقعی کلمه به دنبال ارتقای شهر باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از، نهبندان خبر، نظافت فرماندار نهبندان پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه شهردار نهبندان با تشکر از حضور شرکت کنندگان در این مراسم گفت: رفتن ها و آمدن ها همیشه و همه جا بوده و است چرا که اگر این روند ادامه نمی داشت این پست ها و مسئولیت ها به من و شماها نمی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر,

وی با تبریک به محسن بخشی در تصدی شهردار نهبندان گفت: امیدواریم شهردار جدید نهبندان با تسلطی که بر مجموعه عمران و قوانین شوراهای اسلامی دارد بتواند راه را ادامه دهد.

,

فرماندار نهبندان در ادامه نیز با اشاره به 4 سال خدمت محمد حسین مدیح به عنوان شهردار نهبندان افزود: خدمت و تلاش مدیح شهردار سابق نیاز به تعریف نیست چرا که رضایتمندی مردم و جامعه هدف شهرداری نشان از رضایت نسبی و عملکردی مدیح شهردار سابق و مجموعه همکاران شهرداری دارد.

,

نظافت در ادامه با بیان اینکه شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت به عنوان شهر روستا تلقی می شود اظهار داشت: شهرداری نهبندان با همه فراز و نشیب هائی که داشته و ارتقای آن به شهر مثل همه شهرهای کوچک مشکلات خاص خود را داشته و خواهد داشت.

,

فرماندار نهبندان با اشاره به خدمات و کمک های دولت به شهرداری ها و اینکه 60 درصد هزینه های شهرداری ها را دولت تامین می کند ، افزود: چنانچه کمک های دولت به شهرداری انجام نمی شد ، طبیعتا مشکلات از این بیشتر وجود داشت.

,

نظافت به شهادت و گواهی داداشی مدیر کل دفتر امور شهرداری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: نهبندان اولین شهرستانی است که اعتبارات را به شهرداری اختصاص داده است.

,

فرماندار نهبندان با اشاره به حذف ردیف های اعتباری بسیاری در بودجه سال 97 افزود: امیدواریم حذف ردیف اعتبار یک قدم مثبت و محکمی برای سال های آتی باشد.

,

نظافت با بیان اینکه سطح توقعات مردم و شهروندان روز به روز افزایش می یابد، افزود: مدیریت منابع بسیار مهم است گرچه منابع موجود و در اختیار شهرداران یک مدیریت هزینه فایده است که باید  به ضروری ترین نیازهای شهر پرداخته و  در معنای واقعی کلمه به دنبال ارتقای شهر باشیم.

,

فرماندار نهبندان خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر گفت: مراقب باشید گاهی اوقات شهردار خود را مدیر شهری می پندارد و گاهی اوقات جای شورای شهر و شهرداری عوض می شود،خوب است نیم نگاهی به شرح وظایف خود داشته باشید، و به وظایفی که قانون برای آن مشخص کرده است عمل نمائید تا دچار پارادوکس و تضاد نشوید زیرا که دخالت ها باعث ترمز شهر می شود.

,

نظافت با اشاره به اینکه هر چیزی استانداردی دارد ، افزود: عزل و نصب ها و سفارشات باعث سنگین و متورم شدن بدنه شهرداری نشود چرا که در شهرداری نهبندان ماهیانه 300 میلیون تومان حقوق پرداخت می شود.

,

فرماندار نهبندان با بیان اینکه بایستی به سمت مدیریت درآمدی برویم اظهار داشت:مدیری کارآمد است که برای مجموعه تحت مدیریت خود به دنبال ایجاد درآمد باشد تا مدیریت هزینه ها، و شهرداری نیز می تواند درآمد پایدار برای خود و شهروندان ایجاد نماید.

,

نظافت با اشاره به کلنگ زنی بازارچه فروش صنایع دستی در مدخل ورودی استان گفت: شهرداری نهبندان نیز می تواند همین کار را در  نهبندان و ورودی شهر انجام دهد.

,

فرماندار نهبندان در پایان با  درخواست مشارکت شهروندان در امورات شهری گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه