اخبار داغ

ارباب وعده ها؛

1327 روز با حسن روحانی و وعده هایش در کمتر از یک دقیقه!

1327 روز با حسن روحانی و وعده هایش در کمتر از یک دقیقه!
حسن روحانی در خرداد 92 و در وعده های انتخاباتی خود تنها یک وعده را با پافشاری در تمام مجالس و تبلیغات خود ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از کُردتودی، ارائه گزارش عملکرد 100 روزه! تنها وعده ای که اصرار زیادی به محقق کردن آن داشتید، اما با گذشت چهار سال از دوره ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید و آغاز دور دوم ریاست جمهوری هنوز هیچ گزارشی را ارائه ندادید و اذهان عمومی را در خصوص اقدامات خود و کابینه خود روشن نکردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

آقای روحانی اگر خودتان وعده هایتان را فراموش می کنید مردم در یادشان می ماند، و رسانه ها آن را ضبط می کنند.

,


100 روز عملکرد دولت، در حقیقت شفاف سازی بود که روحانی هرگز آن را عملی نکرد و امروز تبدیل به بزرگترین دغدغه کابینه تدبیر و امید شده است.

,
,


تمام وعده های حسن روحانی در 1327 روز ریاست وی در کابینه تدبیر و امید اکنون تنها یک دقیقه برای مرور نیازمند است.

,
,


حسن روحانی بعد از 486 روز از سر کار آمدن خود مردم را به وضع بهتر امیدوار کرد، 122 روز بعد حرکت به سمت رونق و افزایش صادرات غیرنفتی را دیگر وعده ای که هرگز عملی نشد سرلوحه خود قرار داد و در تمام سخنرانی ها مردم را به آن امیدوار می کرد.

,
,


545 روز بعد از سرکار آمدن حسن روحانی، وی از اشتغال جدید و ایجاد اشتغال برای جوانان از یک فاز جدید خبر داد!

,
,


روز 620 ام کاری حسن روحانی در جمع مردم با فریادی رسا گفت: من به شما وعده می دهم که امسال رونق اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور را پیش خواهیم برد.

,
,


41 روز بعد با افتخار گفتید از مشکلات به خوبی عبور کردیم البته با اشاره به قرار داد و توافق برجام!

,
,


روز 722 ام گفتید اقتصاد مقاومتی را ادامه می دهیم و در نهایت 78 روز بعد گفتید کشور شاهد یک حرکت و رونق خواهد بود که منجر به جذب سرمایه خواهد شد!

,
,


147 روز بعد هم قول دادید سال 95 سال رونق اقتصادی باشد، اما هیچ کداوم از وعده هایتان تاکنون به تحقق نپیوسته است و وضع مردم هر روز بدتر از قبل می شود و کابینه شما هر روز استثمارگرانه تر مردم را به بند می کشند، آن هم با اعلام نرخ های جدید از موج گرانی ها!

,
,


شما در روز 1327 ام از کار خود خطاب به مردم گفتید خدا را شکرگذارم که آنچه وعده دادیم به آن دست یافتیم!!!؟؟؟ اینگونه پیش برویم سال 1400 دیگر مردمی باقی نخواهد ماند آقای رئیس جمهور تا باز هم از وعده هایتان بگوید و از عملکرد خود رونمایی کنید! 
 
 

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه