اخبار داغ

رئیس مرکز مطالعات اقوام و ادیان آذربایجان خبر داد:

جشن همدلی اقوام برگزار می شود

جشن همدلی اقوام برگزار می شود
رئیس مرکز مطالعات اقوام و ادیان آذربایجان گفت: جشن همدلی اقوام و ادیان همزمان با فرارسیدن روز جهان عاری از خشونت و افراطی گری برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید محمد صالحی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به برگزاری جشن همدلی اقوام اظهار داشت: این مراسم با هدف آسیب شناسی موضوع وحدت و برون رفت از وضعیت موجود با رویکرد وحدت عملی و گفتمان علمی، تبیین فرهنگ تسالم و گفتگو در اسلام و معرفی چهره رحمانی و عاری از خشونت ایران اسلامی، بیان راهکارهای عملی و همدلی و احترام به آحاد مردم با تکیه بر ارزش های انسانی و بررسی مولفه های خشونت و افراطی گری و راه های مبارزه با آن برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: این جشن روز ۲۶ آذرماه در سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه واقع در سایت نازلو با حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه دانشجویان برگزار می شود.

,

صالحی با اشاره به برخی از برنامه های این جشن، تاکید کرد: اجرای مولودی خوانی، مشاعره، برگزاری مسابقات متنوع، پذیرایی، قرعه کشی اهدای جوایز و برنامه های شاد و مفرح از جمله برنامه های این جشن هستند.

,

رئیس مرکز مطالعات اقوام و ادیان آذربایجان ادامه داد: سخنرانان این جشن حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری و نیز ماموستا عبدالرحمن محمدپور از اساتید حوزه علمیه صلاح الدین ایوبی ارومیه هستند.

,

وی با بیان اینکه سرویس های ایاب و ذهاب برای تسهیل در حضور پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: این مراسم در راستای روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری برگزار می شود که امید است با استقبال چشمگیر همراه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه