اخبار داغ

طی آیینی؛

"ناظم رضوی" رسما سکان دار شهرداری سمنان شد

"ناظم رضوی" رسما سکان دار شهرداری سمنان شد
آئین تکریم و معارفه شهردار سمنان که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، "سید محمد ناظم رضوی" به عنوان شهردار سمنان معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قومس؛ در آئین تکریم و معارفه شهردار سمنان که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و خانواده های شهدا در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد، از زحمات حسین موسوی شهردار سابق سمنان قدردانی و سید محمد ناظم رضوی به عنوان شهردار سمنان معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قومس,

, ,

مدیران بدهکاری هایشان را به شهرداری پرداخت کنند

, مدیران بدهکاری هایشان را به شهرداری پرداخت کنند,

محمدرضا خباز استاندار سمنان در این مراسم با بیان اینکه یکی از مشکلات  مردم سمنان هدر رفتن وقت در گیر و دار ادارات است، گفت: زیر ساختهای لازم برای ایجاد دولت الکترونیک در سمنان فراهم است و ایجاد شهر هوشمند یکی از راههای رضایتمندی مردم است.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه اعتبارات دولتی شهرداری بسیار اندک است، افزود: مدیریت شهرداری هم باید کسب درآمد کند و هم درآمدها را بجا و بموقع هزینه کند، و از آنجا که مادر هر سطحی شهروند شهرداری هستیم به عنوان اولین قدم برای کمک به شهرداری باید بدهکاری هایمان را به شهرداری بپردازیم.

,

خباز تصریح کرد: تبدیل استان سمنان از یک معبر عبوری به مقصد زائران امام رضا(ع) شعاری بود که در اسفند 94 مطرح و در شعار و عمل به آن توجه شد.

,

وی  افزود: در سال 94، 19 درصد و در اسفند 95، 20 درصد به کسانی که استان سمنان را به عنوان مقصد سفر خود تعیین کرده بودند، افزوده شد و فراهم نمودن زیر ساختهای مناسب برای افزایش  سکونت مسافران در سمنان  تاثیر زیادی دربهبود  وضع اقتصادی استان دارد.

,

, ,

, ,

سمنان از لحاظ وضعیت اقلیمی شباهت زیادی با کاشان دارد

, سمنان از لحاظ وضعیت اقلیمی شباهت زیادی با کاشان دارد,

سید مسعود سیادتی رئیس شورای شهر سمنان در مراسم معارفه شهردار جدید سمنان گفت: 16 نفر از متخصصان مدیریت شهرای به منظور سکان داری شهرداری سمنان انتخاب شده بودند که در نهایت  دکتر "سید محمد ناظم رضوی" شهردار سابق کاشان با اکثریت قریب به اتفاق آرا(6 نفر از 7 نفر) شهردار سمنان شد.

,

رئیس شورای شهر سمنان گفت: یکی از دلایل انتخاب  "ناظم رضوی"  مدرک تحصیلی ایشان است که در حال حاضر مراحل پایانی دکترای شهرسازی را طی می کند و از دلایل دیگر وجود شباهت اقلیمی فراوان بین سمنان و کاشان است و اینکه ایشان  رشد یافته یک خانواده شورای شهرداری است.

,

, ,

بهره برداری از تفکرنیروهای خلاق و پژوهش محور به شکل ویژه پیگیری می شود

, بهره برداری از تفکرنیروهای خلاق و پژوهش محور به شکل ویژه پیگیری می شود,

سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در این مراسم گفت: بهره برداری از نیروی صاحبان فکر، تفکر های خلاق و پژوهش محور یکی از موارد مهمی است که به شکل ویژه باید پیگیری شود.

,

شهردار سمنان در تشریح تعدادی از برنامه ها، سیاستها و برنامه های پیش رو بیان کرد: چابک سازی و خدمات سریعتر به مردم از طریق برون سپاری و کوچک سازی و فراهم نمودن بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در سال  اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  از برنامه های  پیش روی شهرداری است.

,

وی  با بیان اینکه استان سمنان ظرفیتهای خوبی در حوزه گردشگری دارد، تصریح کرد: شهرداری می تواند بستر فعالیت های تولیدی و اشتغالزایی را برای فعالین اقتصادی خصوصا  در حوزه گردشگری فراهم نماید.

,

ناظم رضوی تصریح کرد: استفاده از برنامه های تدوین شده استانداری و فرمانداری، تهیه برنامه پنجساله شهرداری، و انجام عملیات پروژه های عمرانی از دیگر برنامه های شهرداری است.

,

شهردار سمنان  احیاء و مرمت بافت تاریخی با هویت شهر سمنان، معرفی بافت باغات شهری،استفاده بهینه از نیروی انسانی شهرداری در حوزه مناطق و نواحی و انجام عملیات پروژه های عمرانی را از دیگر برنامه های شهرداری برشمرد و افزود: توسعه ی سرانه فضای سبز شهری از آبهای نا متعارف شهری باید انجام شود.

,

ناظم رضوی تاکید بر منظر شهر سازی ایرانی ـ اسلامی، بهبود وضعیت ورودی های شهر، ایمن سازی ترافیک  وترویج فرهنگ دوچرخه سواری  را از دیگر برنامه های مورد توجه شهرداری سمنان برشمرد.

,

شهردار سمنان با بیان اینکه در شهر سمنان " اخلاق مداری" بیش از هر چیز یاریگر ماست، افزود: کسانی که علاقه به توسعه ی شهر سمنان دارند، با کمال میل در خدمتشان هستیم و از رهنمودها و نظراتشان استفاده می کنیم.

,

ناظم رضوی اظهار کرد: امروزه شهرداری ها با دارا بودن بیش از 300 فعالیت خدماتی برای مردم از تاثیر گذارترین نهادها در ارتباط با مردم هستند و مردم فرایند و خروجی کار شهرداری را به عنوان ویترینی از کل نظام تلقی می کنند.

,

وی در خاتمه تصریح کرد: زیر ساختهای مناسب شهری در سمنان فرصت خوبی برای رشد و توسعه ی  این شهر فراهم کرده است.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه