اخبار داغ

در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات؛

بیش از 200 کارگر خط راه‌‌آهن آذربایجان فردا اعتصاب می‌‌کنند/ عدم دریافت پایان‌‌کار 7 ساله و 3 ماه بی‌‌حقوقی داد کارگران را درآورد

بیش از 200 کارگر خط راه‌‌آهن آذربایجان فردا اعتصاب می‌‌کنند/ عدم دریافت پایان‌‌کار 7 ساله و 3 ماه بی‌‌حقوقی داد کارگران را درآورد
200 نفر از کارگران قسمت خط راه آهن آذربایجان صبح یکشنبه درپی عدم دریافت مطالبات‌‌شان اعتصاب خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یکی از کارکنان راه‌‌آهن آذربایجان در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه اجنماعی آناج از اعتصاب و تجمع عده‌‌ای از کارگران راه آهن خبر داد و ابراز داشت: ما برای احیای حق و حقوق خود دست به این اقدام زده‌‌ایم و قرار است فردا بیش از 200 نفر از کارگران قسمت خط  همراهی‌‌مان کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
وی علت این اعتصاب تغییر طرف قراردادها عنوان و توضیح داد: نزدی`ک به 10 یا 12 سال است که قراردادی کار می‌‌کنیم، شرکتی که کارش تمام شده به ما بدهکار است وحقوق سه ماه و پایان کار هفت سال را از این شرکت طلبکار هستیم و جهت اخذ مطالبات‌‌مان دست به اعتصاب می‌‌زنیم.
,
 
,
این گارگر تبریزی با بیان اینکه فعالیت در قسمت خط از سایر قسمت‌‌ها دشوارتر است، تصریح کرد: کارهای سخت را ما انجام می‌‌دهیم ولی تسهیلات و سنوات آن شامل قسمت‌‌های دیگر می‌‌شود و از نظر مالی همیشه در رنج هستیم، الان هم سه ماه از حقوق اصلی که قرار بود بدهند را پرداخت نکرده‌‌اند.
,
 
,
وی ادامه داد: ما تعهد نامه‌‌ای با شرکت جدید امضاء کرده‌‌ایم چراکه به ما گفتند اگر امضاء نکید همه شما را اخراج و جایگزین خواهیم آورد، همه کارگران هم مجبوراً امضاء کردند، فردا به آنجا خواهیم رفت تا ببینیم که به ما جواب می‌‌دهند یا خیر.
,
 
,
این کارگر شرکت خط راه‌‌آهن در پایان تاکید داشت: اصول کار در این است که ما اول با این شرکت تسویه کنیم و بعدا به با یک شرکت دیگر قرارداد ببندیم؛ از این شرکت هر نفر نزدیک به 10 میلیون تومان طلبکار هستیم و این مبلغ کمی برای یک کارگر نیست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه