اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش سامان:

نگرش سلامت دانش آموزان باید از حالت کمی به ارتقای کیفیت سلامت تغییر یابد

نگرش سلامت دانش آموزان باید از حالت کمی به ارتقای کیفیت سلامت تغییر یابد
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت و داوطلبین سلامت برای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین بسیار مناسب است، گفت: نگرش مابه بحث سلامت دانش آموزان باید ازحالت کمی به ارتقای کیفیت سلامت تغییر یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سامان ما، به منظور آگاه سازی‌ مدیران و مراقبین سلامت در ارتباط با شناخت بیماری‌های گوناگون و شایع، به مدت دو روز درقالب دوره ضمن خدمت با همکاری شبکه بهداشت با حضور پزشکان و متخصصانی از سراسر استان در اداره آموزش و پرورش سامان برگزار شد.

محمد دهقانی رئیس آموزش و پرورش سامان  با اشاره به نقشه راه سند تحول بنیادین که تربیت دانش آموزان را به 6 نوع تربیت تقسیم کرده و تربیت را در همه ساخت های تعلیم و تربیت و در نهایت دستیابی به حیات طیبه قلمداد نموده است خواستار زمینه سازی برای دستیابی به اهداف سند تحول و قله نهایی آن یعنی حیات طیبه شد.

دهقانی افزود: اجرای طرح سفیران سلامت وداوطلبین سلامت برای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین بسیار مناسب است و در این بین با برگزاری دوره های آموزشی و جلسات مختلف به آموزش همکاران در پیشبرد این هدف کمک می کنیم.

وی بیان داشت: برگزاری دوره هایی مثل این دوره سبب ارتقای سلامت‌ جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان و همکاران خواهد شد و در این مورد ما احساس مسئولیت می کنیم.

محمد دهقانی ادامه داد: توجه به ظرفیت های‌ تربیت‌ غیررسمی برای زمینه سازی کسب شایستگی های پایه به ویژه درحوزه سلامت از اهداف این دوره است.

وی خواستار توجیه و بهبود نگرش مدیران و مراقبین سلامت در بحث سلامت شد و گفت: نگرش ما به بحث سلامت دانش آموزان باید از حالت کمی به ارتقای کیفیت سلامت تغییر یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/
 

,
, انتهای پیام/,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه