اخبار داغ

ثبت نام دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری در یاسوج آغاز شد + جزئیات

ثبت نام دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری در یاسوج آغاز شد + جزئیات
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری ویژه خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان در یاسوج خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رضا خردمند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس اظهار کرد: نام نویسی از متقاضیان در این دوره آموزشی از امروز آغاز و تا روز دوشنبه 27 آذرماه 96 ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی بیان کرد:خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان می توانند جهت شرکت در این دوره اموزشی دو روزه با در دست داشتن کپی شناسنامه، یک قطعه عکس و مبلغ 200 هزار ریال به دفتر مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

,

خرمند اظهار کرد: هزینه ورودی این دوره آموزشی مبلغ 500 هزار ریال بوده که 300 هزار ریال را ارشاد پرداخت می کند و 200 هزار ریال نیز باید توسط متقاضیان شرکت در دوره پرداخت شود.

,

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: موضوع این دوره آموزشی "شیوه نگارش فارسی در مطبوعات" است که توسط دکتر پاکدهی از اساتید دانشگاه تهران تدریس می شود.

,

وی گفت: این دوره آموزشی از تاریخ 30 آذرماه تا یکم دی ماه 96 در سالن سینما تک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد و چنانچه تعداد افراد شرکت کننده به حدنصاب یعنی 20 تا 25 نفر نرسد تشکیل نخواهد شد.

,

خردمند افزود:دوره مقدماتی روزنامه نگاری ویژه خبرنگاران عضو خانه مطبوعات در طول پنج هفته در استان برگزار می شود که دوره آموزشی "شیوه نگارش فارسی در مطبوعات" از جمله آنهاست.

,

وی تصریح کرد: چهار دوره آموزشی دیگر با عنوان "اصول روابط عمومی" توسط دکتر شکری خانقاه از هفتم تا هشتم دی ماه ،" تکنیک های مصاحبه" توسط آقای کیهان از 14 تا 15 دی ماه،  " اصول گزارش نویسی " توسط آقای کاظمی از 21 تا 22 دی ماه  و "خبرنویسی " توسط آقای اسماعیلی از 28 تا 29 دی ماه سالجاری در سالن سینما تک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

,

خردمند اظهار کرد: پس از برگزاری این دوره های پنجگانه آموزشی از شرکت کنندگان آزمون نهایی گرفته خواهد شد و در صورت قبولی گواهینامه معتبر دریافت می کنند.

,

وی گفت: 20 روز پس از برگزاری آزمون نهایی، کارگاه آموزشی با حضور اساتید مجرب برای خبرنگارانی که دوره مقدماتی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند برگزار می شود و به صورت عملی آموزش های لازم به انها ارایه خواهد شد.

,

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از خبرنگاران و اصحاب رسانه عضو خانه مطبوعات استان خواست تا برای ارتقای سطح دانش و مهارت های تخصصی خود در این دوره های آموزشی ثبت نام و نهایت استفاده را ببرند.

,

 انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه