اخبار داغ

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بهمئی عنوان کرد:

بهره مندی از خدمات ارتباطی نوین ، حق طبیعی مردم بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب است

بهره مندی از خدمات ارتباطی نوین ، حق طبیعی مردم بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب است
رئیس شورای بخش مرکزی بهمئی از مسئولان شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عمل به وعده نصب باطری اضطراری بر روی سیستم دکل های مخابراتی این منطقه، تقدیر کرد و خواهان پیگیری مسئولان برای برقرای اینترنت پرسرعت در ممبی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بهمئی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار آوای ماغر از تحقق وعده معاون شبکه مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم ممبی و کت تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

حسین جعفری نیکو تصریح کرد: دکل مخابرات ممبی باطری اضطراری برق نداشت و با قطع برق کلیه ارتباطات این حوزه از شهرستان قطع می شد که این مشکل می توانست به نوعی از لحاظ امنیتی هم خطرآفرین باشد.

,

وی گفت: سعادت صالحی پور، معاون شرکت مخابرات استان در نشست بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان بهمئی در تابستان امسال به ما قول داد برای جلوگیری از قطعی ارتباطات مخابراتی در ممبی و کت بهمئی، تا ظرف مدت دو ماه باطری اضطراری خرید و بر روی سیستم دکل ها نصب کنند.

,

وی با تقدیر از تحقق این وعده از سوی مخابرات استان، افزود: شرکت مخابرات استان به وعده خود عمل کرد و 4 عدد باطری اضطراری برای حفظ ارتباط مخابراتی این مناطق از شهرستان بهمئی، به موقع نصب کرد.

,

جعفری نیکو در بخشی دیگر از سخنان خود خواهان پیگیری مشکلات آنتن دهی ضعیف در منطقه ممبی و روستاهای تابعه شد.

,

وی گفت:مردم ممبی از اینترنت پرسرعت محرومند و برای جزئی ترین کار اینترنتی باید به لیکک سفر کنند.

,

جعفری نیکو خاطرنشان کرد: بهره مندی از خدمات ارتباطی نوین ، حق طبیعی مردم بعد از گذشت 40 سال از عمر انقلاب است.

,

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بهمئی در پایان گفت: از مسئولانی استانی و شهرستانی انتظار داریم برای پوشش آنتن دهی قوی و برقراری اینترنت پرسرعت نسل جدید در روستاهای بخش مرکزی بهمئی، به خصوص حوزه ممبی اقدام جدی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه