اخبار داغ

لاریجانی در بازدید از ایران خودرو:

فتونیوز/صندلی خودروهای ما هم استاندارد نیست کمردرد می‎گیریم

فتونیوز/صندلی خودروهای ما هم استاندارد نیست  کمردرد می‎گیریم
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس برای حمایت از خودروسازان شروطی دارد، گفت: ارتقاء ایمنی خودروها، نخستین شرط است.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم بازدید و افتتاح خط تولید دو محصول جدید ایران خودرو، با بیان اینکه از شرایط گذشته صنعت خودروسازی درآمده ایم، اظهارداشت: در سالهای گذشته شرکتی که می توانست سودآور باشد، معضلاتی داشت که در برخی مقاطع دنبال منابعی می گشتیم تا آنها را اداره کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به پاسخ خودروسازان به موضوع ایمنی خودروها و مطرح کردن شرایط جاده های ایران از سوی آنها، اظهارداشت: تولیدی باید داشته باشیم که از ایمنی متناسب با شرایط ایران برخوردار باشد؛ پلیس باید سیستم های دوربین و امثال آن را نصب کند و نظارت جدی کند، راه و شهرسازی باید استانداردهای راه سازی را رعایت کند، شما نیز باید دقت بیشتری روی ایمنی خودروها داشته باشید.

,

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر که آمار کشته های تصادفات جاده ای کم شده و به ۱۶ هزار نفر در سال رسیده، باز هم این آمار کم نیست و تبعات بسیاری دارد، لذا هم از منظر ملی و هم دینی و هم عقلی باید در این زمینه وظیفه مند باشید.

,

لاریجانی افزود: درخواست من این است که شما یک فایلی را برای ایمنی خودروها باز کنید. البته حتی صندلی خودروها هم بعضاً استاندارد نیست و باعث مشکلات درمانی برای مردم می شود.

,
 
,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه