اخبار داغ

واکنش علمای اهل سنت استان در خصوص"قدس":

گل چشمه: باید با اتحاد مقابل کفار ایستادگی کرد/میرابی: امریکا مالک قدس نیست که بخواهد به اسرائیل دهد

گل چشمه: باید با اتحاد مقابل کفار ایستادگی کرد/میرابی: امریکا مالک قدس نیست که بخواهد به اسرائیل دهد
در پی اعلام کردن امریکا مبنی بر قرار دادن قدس به عنوان پایتخت رژیم صیونیستی، علمای اهل سنت استان گلستان از خود واکنش نشان داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ آخوند طویقلی گل چشمه در خصوص اعلام کردن قدس از سوی امریکا به عنوان پایتخت رژیم صیهونیستی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من همیشه تعجب می کنم که چرا و چطور کشوری که در جغرافیا آن طرف جهان است چگونه در خاورمیانه می تواند چنین تصمیماتی بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س) آزاد شهر تاکید کرد: امریکا هیچ گاه نمی تواند قدس شریف را که قبله گاه اول مسلمین جهان است را پایتخت رژیم صیهونیستی قرار دهد و اجازه چنین کاری هم ندارد.

,

وی اذعان کرد: وظیفه مسلمانان این است که وقتی کفاری به مقدسات ما توهین کند و به مسلمانان طعنه و ناسزایی بگوید باید در مقابلش ایستادگی کنیم تا آنها بدانند که هیچ جایی از جهان مسلمانانی تنها نیست.

,

گل چشمه اتحاد را رمز پیروزی در مقابل کفار دانست و ادامه داد: مردم فلسطین هم باید بدانند که مردم مسلمان چه شیعه و چه سنی در کنار شما خواهد بود و شما تنها نیستید، مقاومت خود را ادامه دهید تا همانطوری که مقام معظم رهبری فرمود اسرائیل در چند سال آینده نابود خواهد شد.

,

آخوند عزیز میرابی در گفتگو با سایت خبری تحلیلی طوبی گلستان هم اظهار کرد: همه ما می دانیم از زمانهای قدیم قدس شریف مربوط به مردم فلسطین بوده و خواهد بود، امروزه امریکای ظالم هر چقدر تلاش کند تا بخواهد قدس را پایتخت اسرائیل قرار دهند این کار امکان پذیر نخواهد بود، چون نه امریکا مالک آن هستند و نه اسرائیل.

, طوبی گلستان,

مدیر حوزه علمیه دارالقرآن قره تپه ادامه داد: ما علمای اهل سنت این اقدام وقیحانه امریکا را محکوم کرده و خواستار اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در مقابل این جسارت هستیم.

,

میرابی در پایان متذکر شد: قدس را هیچ مسلمانی نمی خواهد که از فلسطین جدا شود و تحت سیطره کفار در بیاید، این نیازمند است به همدلی و همراهی مسلمانان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه