اخبار داغ

حاجی دلیگانی در حاشیه اکران خصوصی فیلم"بعد از ظهر"؛

مشاهده مظلومیت انقلاب در فیلم بعدازظهر/ این فیلم خباثت های BBC را به خوبی نمایش داده شده است

مشاهده مظلومیت انقلاب در فیلم بعدازظهر/ این فیلم خباثت های BBC را به خوبی نمایش داده شده است
حاجی دلیگانی گفت: در این فیلم بخشی از خباثت های رسانه انگلیسی بی بی سی به خوبی نمایش داده شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی فیلم نیمه بلند " بعد از ظهر " از اکران خصوصی این فیلم برای حاجی دلیگانی نماینده مجلس خبر داد .

حاجی دلیگانی در حاشیه این اکران خصوصی در رابطه با فیلم بعد از ظهر با اشاره به اینکه بخشی از مظلومیت انقلاب را در فیلم بعدازظهر مشاهده می کنیم ، اظهار داشت : این فیلم به خوبی توانست نشان دهد که دشمن چگونه از فضای غبار آلود فتنه 88 برای پیشبرد اهداف خود و ایجاد تفرقه در بین مردم سو استفاده می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,


وی با اشاره به اینکه خواسته امروز دشمن فراموشی فتنه و اتفاقات 88 هست تصریح کرد:در فضایی که فقط شخص مقام معظم رهبری بحث فتنه 88 را یادآوری کرده و تذکر می دهند، ساختن فیلمهایی مثل بعدازظهر وظیفه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب است.

این نماینده مجلس بر لزوم ساخت این دست فیلم ها و توجه ویژه به اینکه نباید فتنه 88 از یاد برود تاکید کرد و گففت: من به جوانان توصیه میکنم فیلم بعدازظهر را حتما ببینند تا از خباثت هایی که دشمن در زمان فتنه برنامه ریزی می کرد بیشتر اطلاع پیدا کنند.

حاجی دلیگانی افزود : در این فیلم بخشی از خباثت های رسانه انگلیسی بی بی سی به خوبی نمایش داده شده است.

فیلم "بعد از ظهر " به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهییه کنندگی جواد اسماعیلی ، اشاره به چند حادثه مانند داستان ندا آقاسلطان، آتش زدن حوزه بسیج، اهانت به عکس امام و بویژه تصویر پخش شده از رسانه‌ها در ارتباط فداکاری خانمی که خود را سپر بلای جوان موتورسواری کرد و مانع از کتک خوردن او می‌شود، دارد که از نقاط کلیدی این فیلم  به حساب می آید.
این فیلم قرار است در جشنواره عمار سال 96 به اکران در آید.

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه