اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

28 درصد منازل مسکونی خلیل آباد مقاوم سازی شده‌اند

28 درصد منازل مسکونی خلیل آباد مقاوم سازی شده‌اند
فرماندار خلیل آباد گفت: تنها 28 درصد منازل مسکونی شهرستان مقاوم سازی شده‌اند و با توجه به اینکه شهرستان خلیل آباد بر روی گسل درونه قرار دارد نیازمند مشارکت جدی برای مقاوم سازی منازل مسکونی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در جمع دهیاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: دهیاران پل ارتباطی خوبی بین دولت مردم و مسئولان بودند و به خوبی پیگیر رفع مشکلات سطح روستاها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی با بیان اینکه انسجام و هم افزایی دهیاران با یکدیگر و دستگاه های مربوطه نیز لازمه اجرای پروژه های سطح روستاها است، خاطرنشان کرد:14 پروژه در هفته دولت نیز با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و صد میلیون تومان به بهره برداری رسید.

,

 

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه با هماهنگی شورای دور پنجم و دهیاران شاهد توسعه متوازن سطح روستاها خواهیم بود، تصریح کرد: روستاها محل تولید و کارآفرینی هستند و پاشنه آشیل شهرستان ها، روستاها و دولت بحث اشتغال و کارآفرینی نسل جوان و نوجوان است.

,

 

,

وی با بیان اینکه 85 درصد مردم شهرستان خلیل آباد به شاغل در بخش کشاورزی هستند، اذعان کرد: سرمای سال گذشته نیز خسارت زیادی به باغات کشاورزی شهرستان خلیل آباد وارد کرد و کشاورزان روستاهای نقاب و میرآباد با کف بر کردن باغات انار خود تا 4 سال دیگر نیز منبع درآمدی ندارند.

,

 

,

شاکری با اشاره به اینکه روستای پاک نیز روستایی عاری از اعتیاد، طلاق و بی سواد است، عنوان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی نیز یکی از موضوعاتی است که با جدیت در شهرستان دنبال می شود.

,

 

,

وی همچنین ضمن تأکید بر مقاوم سازی منازل مسکونی در شهرستان خلیل آباد تشریح کرد: تنها 28 درصد منازل مسکونی شهرستان مقاوم سازی شده اند و با توجه به اینکه شهرستان خلیل آباد بر روی گسل درونه قرار دارد نیازمند مشارکت جدی برای مقاوم سازی منازل مسکونی هستیم.

,

 

,

نباید مساجد را به امان خدا رها کرد

, نباید مساجد را به امان خدا رها کرد,

 

,

حجت الاسلام علی ناهیدی همچنین در این مراسم اظهار داشت: در انقلاب اسلامی که پسوند اسلامی به دنبال باید همه کارهای ما پسوند اسلامی به دنبال داشته باشد.

,

 

,

وی با بیان اینکه باید دهیاران و شوراهای برنامه برای مساجد داشته باشند تا بُعد معنوی مردم و اسلامی بودن آن‌ها تقویت شود، خاطرنشان کرد: نباید مساجد را به امان خدا رها کرد.

,

 

,

امام جمعه خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: حل مشکلات و معیشت مردم بسیار حائز اهمیت است ولی در مسئله کاهش آسیب های اجتماعی در مسائل طلاق، اعتیاد و غیره باید فعال تر حضور پیدا کرد و تاثیر گذار بود.

,

 

,

وی در پایان تأکید کرد: انتظار و توقع این است که در رابطه با مسائل مذهبی نیز با جدیت و مطالعه ورود پیدا کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه