اخبار داغ

با هدف بازدید از مناطق زلزله زده؛

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس به کرمانشاه سفر کرد

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس به کرمانشاه سفر کرد
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به استان کرمانشاه سفر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با هدف بازدید از مناطق زلزله زده -امروز شنبه- به استان کرمانشاه سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی در جریان این سفر، روند خدمات رسانی در شهرستان‌های زلزله زده را مطلوب دانست و افزود: کاستی‌هایی نیز وجود دارد که باید روند خدمات رسانی در شهرستان‌های آسیب دیده با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

,

محمدی استمهال وام، کم بودن تسهیلات و اعتبارات برای احداث واحدهای مسکونی و ضرورت تسریع در اسکان دائم را از دغدغه‌های مردم عنوان کرد و افزود: مجلس اعتبار مناسبی برای کمک به مناطق زلزله زده در قانون بودجه ۹۷ با شرایط اعمال آن در سال ۹۶ پیش بینی کرده است.

,

همتی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب نیز اظهار داشت: عملیات آواربرداری در ۵۶ روستای گیلانغرب درحال انجام است و تاکنون عملیات پی کنی ۳۳۰ واحد مسکونی روستایی انجام شده و ۳۹ واحد در مرحله فونداسیون و دیوار چینی قرار دارد.

,

وی خواستار تجدید نظر در طراحی نقشه و مساحت ساخت در مناطق زلزله زده شد و گفت: کثرت جمعیت در خانوارهای روستایی و بافت و سبک زندگی مردم منطقه باید در بحث طراحی‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه