اخبار داغ

وضعیت بغرنج پروژه رها شده در محوری ترین جاده یاسوج/مسوولین راه و شهرسازی پاسخگو باشند+تصاویر

وضعیت بغرنج پروژه رها شده در محوری ترین جاده یاسوج/مسوولین راه و شهرسازی پاسخگو باشند+تصاویر
پروژه باند دوم محور کمربندی یاسوج به شیراز که از روستای چنارستان میگذرد، قریب به پنج سال بصورت راکد رها شده و منتظر همت مسوولین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ استان کهگیلویه وبویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج به دلیل قرارگرفتن در جنوب غربی کشور ایران باعث اتصال مرکز و شمال ایران به استان های جنوبی شده و نقش مهمی در ترانزیت جنوب کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

یکی از محور های مهم ارتباطی در شهر یاسوج که آن را به استان اصفهان و از سمتی دیگر به استان فارس و شهر شیراز متصل می کند، اکنون نمیه کاره رها شده است، هرچند در محور یاسوج به اصفهان که یکی از جاده های ترانزیتی مهم جنوب کشور محسوب می شود اقداماتی جهت عریض نمودن و استاندار سازی آن صورت گرفته است، ولی کافی نبوده و نیازمند سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه است، زیرا روزانه شاهد بروز تصادفات دلخراشی در این محور هستیم.

,

 

,

 اما در قسمت دیگر این جاده که حدفاصل زندان مرکزی یاسوج تا روستای چنارستان و از آنجا تا پلیس راه یاسوج _ شیراز است، مدت پنج سال است که به صورت نیمه کاره رها شده و اطراف آن را نخاله های ساختمانی فرا گرفته است.

,

 

,

در این مسیر به دلیل وجود شهرک های صنعتی و عبور و مرور وسایط نقلیه سنگین و نیمه سنگین، آن را به یکی از محورهای پر تردد و در عین حال غیر استاندار یاسوج تبدیل کرده است که هرلجظه احتمال وقوع تصادف و واژگونی در آن وجود دارد.

,

 

,

 روستای چنارستان علیا و سفلی از توابع شهرستان بویراحمد و در سررود جنوبی واقع شده که در 5 کیلومتری جنوب غربی شهر یاسوج بصورت کوهپایه ای بوده و در دامنه کوههای زیبای زاگرس با طبیعتی زیبا و جذاب آرمیده است. از کنار این روستا، جاده کمربندی شهر یاسوج می گذرد که شمال و جنوب کشور را به هم متصل می کند.

,

 

,

 

,

پایگاه خبری بویرخبر پس از تلاش های فراوارن موفق به تماس با مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد و مصاحبه با او نشد، امید است که پس از انتشار این گزارش، مسوولین راه و شهرسازی در این خصوص توضیحات تکمیلی را ارائه دهند.

, پایگاه خبری بویرخبر پس از تلاش های فراوارن موفق به تماس با مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد و مصاحبه با او نشد، امید است که پس از انتشار این گزارش، مسوولین راه و شهرسازی در این خصوص توضیحات تکمیلی را ارائه دهند., پایگاه خبری, بویرخبر, , بویرخبر, , پس از تلاش های فراوارن موفق به تماس با مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد و مصاحبه با او نشد، امید است که پس از انتشار این گزارش، مسوولین راه و شهرسازی در این خصوص توضیحات تکمیلی را ارائه دهند.,

 

,

تصاویر مربوط به پروژه نمیه کاره و رها شده کمربندی یاسوج، حدفاصل زندان مرکزی تا پلیس راه یاسوج به شیراز در زیر قابل مشاهده است:

, تصاویر مربوط به پروژه نمیه کاره و رها شده کمربندی یاسوج، حدفاصل زندان مرکزی تا پلیس راه یاسوج به شیراز در زیر قابل مشاهده است:, تصاویر مربوط به پروژه نمیه کاره و رها شده کمربندی یاسوج، حدفاصل زندان مرکزی تا پلیس راه یاسوج به شیراز در زیر قابل مشاهده است:,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه