اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

زیرساخت های گردشگری در حاجی آباد فراهم نشده است

زیرساخت های گردشگری در حاجی آباد فراهم نشده است
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه یکی از اولویت های مناطق دارای جاذبه گردشگری دسترسی به راه موصلاتی است، گفت: باید در مناطق دارای جاذبه گردشگری امکانات اولیه ، کمپین اسکان گردشگر و خدماتی از این قبیل ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد آشوری، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارپیارم ،اظهار کرد: شهرستان حاجی آباد یکی از مناطق گردشگری است که متاسفانه زیرساخت های گردشگری آن فراهم نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم,

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: جاذبه های گردشگری حاجی آباد باید شناسایی و متناسب با شناخت جاذبه های گردشگری در چارچوب سرمایه گذاری و برنامه ریزی مدرنی در سند بخشی شهرستان تدوین شود و بر این اساس کمبودهای بخش گردشگری را مشخص کنیم.

,

آشوری تصریح کرد: یکی از مواردی که برای مکان های دارای جاذبه های گردشگری باید مد نظر گرفته شود دسترسی راه مواصلاتی که حداقل امکانات اولیه، کمپین اسکان مسافران و خدماتی که در این زمینه فراهم شود.

,

وی افزود: در حوزه گردشگری حاجی آباد، نخستین گام شناسایی جاذبه های گردشگری است و همچنین تقویت زیرساخت ها و شرایط بهره برداری می توان سرمایه گذاری ایجاد کرد.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث گردشگری شهرستان حاجی آباد باید از سرمایه گذاران برای فراهم کردن زیر ساخت های حوزه گردشگری دعوت کرد.

,

صنعت گردشگری حاجی آباد نیازمند حمایت مسئولین

,

 

,

حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم ،اظهار کرد: شهرستان حاجی آباد دارای مکان های گردشگری زیادی است که سالانه صدها هزار گردشگر به این شهرستان سفرمی کنند اما مسئولان حوزه گردشگری توجهی به این صنعت ندارند.

,

فرماندار حاجی آباد عنوان کرد: حاجی آباد دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی از جمله آبشار تزرج، دهنه میمند، بخوان و تیدر، چشمه سبز پوشان برغنی ، قلعه تاریخی حاجی آباد، قلعه بزرگ طارم و قلعه جائین که همه آنها ثبت ملی شده اند  ولی هیچ کدام از امکانات رفاهی و بهداشتی برخوردار نیستند.

,

جهانگیری افزود: قلعه تاریخی حاجی آباد که مربوط به دوره هخامنشین  در ورودی این شهرستان بنا شده که امسال به همت شهرداری حاجی آباد قسمتی از آن بازسازی شد اما متاسفانه میراث فرهنگی هنوز یک ریال اعتبار به این بخش اختصاص نداده است.

,

وی بیان کرد: آبشار زیبای تزرج که همه روزه مسافران زیادی به آنجا سفر می کنند و ساعت های زیادی را از وقت خود در کنار این آبشار زیبا سپری می کنند از هیچ گونه امکانات رفاهی و بهداشتی برخوردار نیست .

,

فرماندار حاجی آباد تصریح کرد: اندک بودن امکانات در حاجی آباد با وجود حضور گردشگران در این بخش یک نقص برای شهرستان محسوب می شودچر که  که به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها و عدم حمایت دستگاه‌های اجرایی سبب کاهش جذب گردشکر می شود.

,

جهانگیری افزود: تأمین اقامتگاه، ایجاد زیر ساخت ها، احداث سرویس های بهداشتی و مکان های برای استراحت از جمله مواردی است که باید در مناطقی که ظرفیت گردشگری دارند این امکانات رفاهی ایجاد شود تا شاهد توسعه این صنعت در شهرستان حاجی آباد باشیم.

,

وی خاطر نشان کرد: رونق گردشگری باعث ایجاد فرصت شغلی و به دنبال آن رفع بیکاری می شود، اما متاسفانه با وجود ظرفیت های بالقوه در این شهرستان این صنعت مورد بی توجهی و غفلت قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه