اخبار داغ

گزارش آیین تودیع و معارفه شهردار سمنان؛

سیادتی: سمنان و کاشان شبیه یکدیگرند/ خباز: عبوری بودن خوب نیست!

سیادتی: سمنان و کاشان شبیه یکدیگرند/ خباز: عبوری بودن خوب نیست!
آیین تکریم و معارفه «سیدمحمد ناظم رضوی» شهردار جدید سمنان با حضور جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیین تکریم و معارفه شهردار سمنان صبح امروز با حضور خباز استاندار سمنان، عبدوس امام جمعه موقت سمنان، همتی نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی و نیز اعضای شورای شهر سمنان در تالار شهید مطهری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در این جلسه که تعدادی زیادی از اهالی شهرستان کاشان نیز در آن حضور داشتند ضمن تقدیر از تلاش های حمید دهرویه سرپرست شهرداری سمنان و حسین موسوی شهردار سابق سمنان، سید محمد ناظم رضوی  که پیش از این سکان دار شهرداری کاشان بوده است رسما به عنوان شهردار جدید سمنان معرفی شد.

,

رئیس شورای شهر سمنان: پدر ناظم رضوی نفر اول شورای شهر کاشان است

,

سید مسعود سیادتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در ابتدای این مراسم با بیان اینکه ناظم رضوی از بین چندین گزینه دیگر برای تصدی سمت شهرداری سمنان انتخاب شده است گفت: آقای ناظم رضوی با 6 رای از 7 رای اعضای شورای اسلامی شهر سمنان سکان مدیریت شهر سمنان را برعهده گرفتند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با اشاره به سوابق تحصیلی شهردار جدید سمنان اظهار کرد: ناظم رضوی دانش آموخته مهندسی عمران از دانشگاه تهران است که کارشناسی ارشد خود را در رشته راه گذرانده و در حال حاضر  در حال تحصیل در مقطع دکتری است.

,

سیادتی ادامه داد: یکی از دلایلی که شهردار سابق کاشان برای این مسئولیت در نظر گرفته شد قرابت بافت شهری سمنان و کاشان بود تا سمنان از تجارب وی برای توسعه شهری بهره مند شود.

,

وی با بیان اینکه ناظم رضوی در خانواده ای شورایی متولد شده است گفت: پدر شهردار سمنان نفر اول انتخابات شورای شهر کاشان در ادوار اخیر بوده است.

,

دهرویه: نیامده ایم تا به هر قیمتی زندگی کنیم

,

حمید دهرویه که از زمان خداحافظی حسین موسوی تا امروز به مدت 3 ماه سرپرستی شهرداری سمنان را برعهده داشت نیز در این آیین با ابراز خرسندی از اینکه بار مسئولیت شهرداری سمنان از روی دوش وی برداشته شده است گفت: انسان به دنیا آمده است تا با زندگی کردن قیمت پیدا کند، نه اینکه به هر قیمتی زندگی کند!

,

دهرویه با ارزشی خواندن سید محمد ناظم رضوی تصریح کرد: امروز استعفای خود را از مسئولیتم در شهرداری سمنان اعلام می کنم و دست شهردار جدید را برای انتخاب همکارانش باز می گذارم.

,

خواهرزاده مصطفی کواکبیان (نماینده فعلی تهران در مجلس) سخنان خود را با قرائت اشعاری به پایان رساند.

,

ناظم رضوی: از استعفای دهرویه شوکه شدم!

,

در ادامه سید محمد ناظم رضوی شهردار جدید سمنان پشت تریبون رفت و برای نخستین بار در جمع شهروندان سمنانی به ایراد سخنرانی پرداخت.

,

رضوی با اشاره به تنفیذ حکم خود از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی در ایام ولادت پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: این موضوع را به فال نیک می گیرم و امیدوارم در طول مدت خدمت به شهروندان سمنانی از عنایات نبی مکرم اسلام (ص) بهره مند شوم.

,

شهردار سمنان با اشاره به حضور پدر و جمع کثیری از همشهریان خود در این مراسم گفت: از امروز همشهریان جدیدی پیدا کرده ام و از همشهریان سابق تشکر می کنم!

,

وی با بیان اینکه از استعفای حمید دهرویه شوکه شده است افزود: قطعا از تجارب آقای دهرویه و دیگر همکاران خود در شهرداری سمنان در طول مدت پیش رو استفاده خواهم کرد.

,

رضوی با تاکید بر لزوم بهره گیری از دیدگاه های عموم شهروندان در مدیریت شهری گفت: از همین تریبون از تمام صاحب نظران و پژوهشگران و نیز منتقدین برای ارائه نظرات خود به شهرداری سمنان دعوت می کنم.

,

شهردار سمنان استفاده از الگوهای بافت تاریخی سمنان، هوشمندسازی شهری، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، تفکیک زباله از مبدا و ایجاد سامانه های پایش عملکرد را از مهمترین برنامه های خود دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است وظیفه مشصی برای شهرداری ها در خصوص ایجاد اشتغال تعریف نشده باشد اما بدون تردید شهرداری های می توانند به شکل گیری بسترهای توسعه اقتصادی کمک کنند.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

استاندار سمنان: عبوری بودن خوب نیست!

,

محمدرضا خباز استاندار سمنان نیز در این مراسم با تاکید بر غنیمت دانستن فرصت خدمت به مردم گفت: فرصت خدمت بسیار کوتاه است و هیچ کاری پس از واجبات دارای ارزش و جایگاه خدمت به مردم نیست.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه مدیریت شهری از اعتبارات دولتی تقریبا بی بهره است اظهار کرد: مدیران شهرداری هم باید به درآمدزایی بپردازند و هم هزینه های خود را مدیریت کنند که این امر کار را در مقایسه با سایر دستگاه های اجرایی دشوارتر می کند.

,

خباز با درخواست از مدیران دستگاه های استان برای پرداخت بدهی خود به شهرداری ها تصریح کرد: خدمت شهرداری به طور مستقیم برای جامعه انجام می شود لذا دستگاه های استان باید در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

,

وی با بیان اینکه استان و شهر سمنان باید به استان و شهر مقصد تبدیل شوند گفت: عبوری بودن خوب نیست که شهرداری ها باید در این خصوص برنامه ریزی های مناسب انجام دهند.

,

نماینده دولت در استان با اشاره به سخنان حمید دهرویه ادامه داد: طبیعتا خواهرزاده به دایی خود می رود و ما نیز از بیانات آقای دهرویه بهره بردیم.

,

خباز در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص تغییرات شهرداری سمنان باید بگویم صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت!

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

موسوی: 18 ماه و 18 روز شهردار سمنان بودم

,

حسین موسوی شهردار سابق سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه 18 ماه و 18 روز شهردار سمنان بوده است گفت: ممکن است در طول مدت حضور در شهرداری سمنان به طور کافی از همکاران و کارکنان شهرداری سمنان تشکر نکرده باشم لذا در این فرصت از همراهی همه آنها تقدیر می کنم.

,

شهردار سابق سمنان که با حکم استاندار سمنان به سمت مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان منصوب شده است ادامه داد: از تمام شهروندان سمنانی به جهت نواقص احتمالی که در مدت حضورم در شهرداری سمنان وجود داشت حلالیت می طلبم.

,

وی خاطرنشان کرد: بنده در مدت حضورم در شهرداری سمنان تلاش کردم از تجربه نزدیک به 28 سال حضور در شهرداری تهران برای شهر سمنان بهره بگیرم.

,

گفتنی است سید مهدی ناظم رضوی پدر شهردار جدید سمنان که در حال حاضر عضو شورای اسلامی کاشان است نیز به همراه جمعی از مردم این شهر در مراسم حضور یافته بود.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه