اخبار داغ

رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

حدود ۸۰ درصد ترک اعتیاد توسط بخش خصوصی و سمن‌ها در حال انجام است

حدود ۸۰ درصد ترک اعتیاد توسط بخش خصوصی و سمن‌ها در حال انجام است
وزیر کشور بر موضوع پیشگیری و ضرورت توجه سمن‌ها به این مهم اشاره کرد و گفت: حدود ۸۰ درصد ترک اعتیاد توسط بخش خصوصی و سمن‌ها در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه چهارمین همایش «منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر» که در سالن همایش های هتل پارس مشهد برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران به اهمیت حضور سمن‌ها و ورود آنان به موضوعات اجتماعی، گفت: حدود ۸۰ درصد ترک اعتیاد توسط بخش خصوصی و سمن‌ها در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وزیر کشور بر موضوع پیشگیری و ضرورت توجه سمن‌ها به این مهم اشاره و تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های مقام معظم رهبری و تاکیداتی که ایشان نسبت به این موضوع داشتند این مسئله را دنبال می‌کنیم و در همین راستا این جلسات را در کل کشور همچنان برگزار می‌کنیم تا با فعالین حوزه صحبت کرده و در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار بگیریم همچنین این کار موجب مى شود ارزیابی از عملکرد سمن ها داشته باشیم تا بر این اساس کمک‌هایى که دولت می تواند در این راستا انجام دهد صورت بگیرد.

,

 

,

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: عقب افتادگی مدیریت آسیب‌های اجتماعی که با آن مواجه هستیم موضوعی نیست که با روش های جاری و معمولی بتوانیم آن را به یک جایگاه مطمئن برسانیم، بنابراین مقام معظم رهبری تاکید داشتند که باید یک کار فوق العاده و تحولی عظیم در این راستا انجام شود.

,

 

,

رحمانی فضلی در پایان بخش این گفت‌وگو یادآور شد: حمایت از سازمان‌های مردم نهاد از گذشته وجود داشته و اکنون نیز استمرار دارد و این حمایت ها در شرایط فعلی بیشتر از گذشته است هرچند باید ارزیابی دقیقی از عملکرد آنها انجام بشود تا کمک های مادی و غیرمادی و قانونی متناسب با عملکرد آنها انجام بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه