اخبار داغ

در واکنش به چرخش 180 درجه ای برخی سیاسیون:

آیت الله حیدری:با سیاست بازی نمی شود به جرگه انقلاب بازگشت/با صراحت از مردم عذرخواهی کنید

آیت الله حیدری:با سیاست بازی نمی شود به جرگه انقلاب بازگشت/با صراحت از مردم عذرخواهی کنید
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که در گذشته راه خطایی رفتند و در مقابل با خط انقلاب و رهبری ایستادند یک راه بیشتر ندارند و آن عذرخواهی از مردم شریف ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیت الله محسن حیدری درباره چرخش 180درجه ای مواضع موسوی خوئینی ها دبیر کل مجمع روحانیون مبارز نسبت به انقلاب و همچنین مواضع خود نسبت به فتنه 88 به انقلاب نیوز،گفت: این افراد به دنبال این هستند که بدون هزینه به جرگه انقلابیون برگردند و کسی هم به آنها متعرض نشود که سابقه شما در گذشته خراب بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز،,

وی تاکید کرد: افرادی که در گذشته راه خطایی رفتند و در مقابل با خط انقلاب و رهبری ایستادند یک راه بیشتر ندارند و آن این است که اگر مخلصانه به دنبال جبران مافات و موضع گیری های غلطی که در گذشته داشتنه اند، هستند باید صادقانه به میدان بیایند و بگویند که تعبیر ما در آن زمان اشتباه بوده و ملت شریف ایران به صورت علنی عذرخواهی کنند.

,

آیت الله حیدری افزود:کسانی که به دنبال جبران هستند باید فتنه 88 را محکوم کنند و صف خود را از کسانی که در فتنه در مقابل مردم، انقلاب و رهبری ایستادند جدا کنند. البته اگر به دنبال سیاست بازی و به نوعی به دنبال دور زدن افکار عمومی باشند بدانند که پاسخ مردم نسبت به این افراد آگاهانه و عالمانه است.

,

وی اظهار داشت: برگشتن به نظام و انقلاب راهی جز صراحت ندارد و افرادی که می خواهند وفاداری خود به نظام را ثابت کنند باید صداقت گذشته خودشان را پاک کنند و از دشمنان داخلی و خارجی نظام تبری بجویند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه