اخبار داغ

یادداشت؛

پشیمانی سودی ندارد

پشیمانی سودی ندارد
همان‌گونه که همه می‌دانند تاریخ دائماً تکرار می‌شود و برای عدم تکرار حوادث و اتفاقات تلخ باید تاریخ خواند و درس عبرت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛حتماً در مورد خوارج مطالب بسیار شنیده‌اید، خوارج در جنگ صفین حضرت علی(ع) را مجبور به قبول حکمیت کردند و هرچه امام علی (ع) فرمودند: ابوموسی اشعری به درد حکمیت نمی‌خورد قبول نکردند تا اینکه بر سر حکمیت عمروعاص ابوموسی را فریب داده و معاویه را به‌عنوان خلیفه انتخاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

همان خوارج که امام علی (ع) را قبول به حکمیت کرده بودند به سراغ ایشان رفته و گفتند ما اشتباه و توبه کردیم تو نیز با قبول حکمیت گناه کردی پس تو نیز توبه کن.

,

حال خوارج زمانه نیز همین اشتباه را کردند و با انتخاب شخصی نامناسب در رؤیاهای واهی خود غرق بودند تا اینکه با تنظیم لایحه بودجه 97 به #پشیمانم افتاده‌اند ولی چه سود که همانند خوارج گذشته دیگر پشیمانی سودی ندارد.

,

جالب‌تر آنکه دقیقاً همانند خوارج که به حضرت علی (ع) گفته بودند: ما گفتیم تو چرا پذیرفتی، اکنون همین سلبیریتی های خوارج زمان نیز به شورای نگهبان ایراد می‌گیرند که ما گفتیم شما چرا به یک فرد دروغ‌گو صلاحیت دادید.

,

همان‌گونه که همه می‌دانند تاریخ دائماً تکرار می‌شود و برای عدم تکرار حوادث و اتفاقات تلخ باید تاریخ خواند و درس عبرت گرفت.

,

حال که تاریخ خوارج تکرار شده مردم نیز به دلیل پیروی از چند بازیگر بی‌سواد در عرصه سیاست محکوم‌به تحمل این شرایط وخیم هستند و بازیگران هرچه هشتگ پشیمانم بزنند واقعیت را عوض نمی‌کند که این انتخاب حاصل تَکرار آن‌ها بوده و خوب و بد انتخاب نیز به‌پای آن‌ها نوشته خواهد شد.

,

کاش خوارج زمان بیدار شوند تا مانند زمان امام علی(ع) درنهایت جهل و نادانی از دنیا نروند و مردم ما نیز بدانند که پیروی از افراد بی‌سواد عرصه سیاست به‌هیچ‌عنوان عاقبت خوشی به همراه نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه