اخبار داغ

طبیعت بکر روستای سقاوه مارگون به روایت تصویر

طبیعت بکر روستای سقاوه مارگون به روایت تصویر
روستای سقاوه در بخش مارگون شهرستان بویراحمد به مانند نگین انگشتری در سرزمین چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد می درخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بویرخبر؛ در دنیا کمتر سرزمینی را می توان یافت که به لحاظ تنوع آب و هوایی و فرهنگ غنی بومی هم پای ایران باشد و در کشور ایران کمتر سرزمینی وجود دارد که همه زیبایی های کهگیلویه و بویراحمد را یکجا داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , بویرخبر,

 

,

کهگیلویه و بویراحمد را می توان عصاره ی غربال شده ی ایران زمین دانست، این سرزمین هچون شاخه گل سفیدی است که گلبرگ هایش، برف نشسته بر قله های سر به فلک کشیده دنا است و سر سبزی اش، تمام باشت گچساران، ساقه و برگهایش در دامنه های دنا و دشت های سر سبز کهگیلویه، چرام و بهمئی گسترده شده است.

,

 

,

سقاوه روستایی در بخش مارگون شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است که طبیعت بکر و زیبای آن به مانند تابلویی نقاشی شده توسط استادی چیره دست است.

,

 

,

گفتنی است مجتمع بین المللی پتروشیمی دنا قرار است در زمینی به ابعاد 81 هکتار از عراضی روستای سقاوه به بهره برداری برسد که با مخالفت طبیعت دوستان و مردم منطقه همراه بوده است.

,

 

,

تصاویر طبیعت روستای سقاوه مارگون از توابع شهرستان بویراحمد که در آینده نزدیک کارخانه پتروشیمی در آن حداث می شود در زیر آمده است:

, تصاویر طبیعت روستای سقاوه مارگون از توابع شهرستان بویراحمد که در آینده نزدیک کارخانه پتروشیمی در آن حداث می شود در زیر آمده است:, تصاویر طبیعت روستای سقاوه مارگون از توابع شهرستان بویراحمد که در آینده نزدیک کارخانه پتروشیمی در آن حداث می شود در زیر آمده است:,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه