اخبار داغ

صدراعظم نوری، تذکر داد:

گود خیابان آفریقا جان شهروندان را تهدید می‌کند

گود خیابان آفریقا جان شهروندان را تهدید می‌کند
رئیس کمیته سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به خطرناک بودن وضعیت گود خیابان آفریقا متعلق به شرکت تعاونی اعتباری فرشتگان تذکر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری ازخطرناک بودن گود خیابان آفریقا، نبش بلوار شهید ستاری پلاک 110 به شماره پروند 17550 متعلق به شرکت تعاونی اعتباری فرشتگان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به بازدید کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران به همراه مسئولین شهرداری و مدیریت بحران از این گود تصریح کرد: با گذشت حدود 3 سال از اجرای ایمن سازی گود، زمان تضمین عملیات پایدارسازی موقت به اتمام رسیده و از طرفی این گود رها شده است.

,

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: مشاهدات عینی تغییرات سازه نگهبان از جمله جابجایی تراز بالایی دیواره گود و خمش در بخش های فلزی سازه نگهبان نیلینگ بیش از حد استاندارد در بخش شرقی پروژه در مجاورت خیابان آفریقا را نشان می دهد که خطر پایداری گود را تهدید می کند.

,

وی بر ضرورت اجرای سازه نگهبان و دیوار حائل دائمی جهت تقویت ایمنی و رفع خطر احتمالی تاکید کرد.

,

صدراعظم نوری به تخلیه آب کف پروژه با دو پمپ اظهار داشت: با توجه به کیفیت آب، شفافیت و عدم مشاهده پساب ناشی از فاضلاب شهری نشان می دهد که آب پمپاژشده متعلق به قنات مدرس است.

,

وی به الزامی بودن رعایت حریم قنوات فعال و حفظ آب دهی و انتقال مسیر آنها تاکید کرد و ادامه داد: علی رغم درج مسیر قنات در نقشه های شهرداری، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شرکت آب منطقه ای شهر تهران، در زمان صدور مجوز توسط شهرداری تمهیدات لازم در این خصوص به مالک ابلاغ نشده و تعهدی از مالک اخذ نشده است.

,

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری بر ضرورت بازسازی محدوده مسیر و اطراف قنات با توجه به هدر رفت منبع آب تاکید کرد.

,

صدراعظم نوری همچنین به استقرار یک دستگاه جرثقیل 50متری در کنار این پروژ اشاره و تاکید کرد: بخشی از بلوکهای سیمانی بسیار سنگین این جرثقیل بر آسمان ساختمان مسکونی ضلع غربی پروژه واقع شده که برای رفع نگرانی ساکنین ساختمان مجاور می بایست به سمت پروژه جابجا شود.

,

گفتنی است پس از تذکر کمیته ایمنی شورای شهر تهران، شهردار منطقه سه از پایدار سازی ضلع غربی گود در کوتاه ترین زمان ممکن و پایدار سازی سه ضلع دیگر تا حداکثر یک ماه آینده خبر داد.

,

اقتصادآنلاین

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه