اخبار داغ

سرلشگر باقری:

شکست داعش و سختی‌های مقابله با آن باید برای مردم نمایش داده شود

شکست داعش و سختی‌های مقابله با آن باید برای مردم نمایش داده شود
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شکست داعش و مقابله با اقدامات تروریستی دشمنان که سختی‌های بسیاری برای مردم و رزمندگان ما به همراه داشت، باید به خوبی در موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جلسه هیات مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که عصر امروز (شنبه ۲۵ آذر) با حضور وی برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از شهردار سابق تهران، مدیرعامل سابق و اعضای سابق هیات‌های‌ امنا و مدیره در خصوص راه‌اندازی و مدیریت موزه اظهار داشت: کارهای خوبی در رابطه با زیرساخت و محتوا انجام شده است و ما باید حداکثر تلاش خود را برای ارتقای کیفی این موزه به کار بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تقویت محتوای موزه تاکید داشته‌اند، گفت: امیدوارم بتوانیم انتظارات فرمانده معظم کل قوا را برآورده سازیم.

,

سرلشکر باقری تاکید کرد: باید از ۵۶ پروژه‌ ملی، بزرگ و اساسی که در موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کارهای تحقیقی و پژوهشی آن انجام شده است، در توسعه و ارتقاء کیفی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استفاده شود.

,

رئیس هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه توجه به سه موضوع «انقلاب اسلامی»، «نقش یگان‌های رزمی تهران در دفاع مقدس» و «نقش مدافعان حرم و ایران در برقراری امنیت غرب آسیا» در موزه را بسیار مهم خواند و گفت: شکست داعش و مقابله با اقدامات تروریستی دشمنان که سختی‌های بسیاری برای مردم و رزمندگان ما به همراه داشت، باید به خوبی در این موزه معرفی و به نمایش گذاشته شود.

,

وی خاطرنشان کرد: پویایی یک موزه به این است که به مسائلی که در گذر زمان برای یک ملت به وجود می‌آید، توجه داشته باشد و امید است این سه موضوع با بهره‌گیری از زیرساخت‌های موجود در این موزه مورد توجه قرار گیرد.

,

سرلشکر باقری در خصوص تقویت محتوایی موضوع «انقلاب اسلامی» در موزه گفت: در این راستا از سازمان‌ها و نهادهایی که در خصوص تاریخ انقلاب اسلامی فعالیت‌ داشته‌اند، درخواست همکاری شود تا بتوانیم رویدادهای انقلاب اسلامی را به خوبی در موزه به نمایش بگذاریم.

,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بازدیدکنندگان پرداخت و گفت: لازم است با نهادهایی همچون وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش، سازمان میراث فرهنگی، وزارت امور خارجه، وزارت ارشاد، بنیاد شهید، صدا و سیما و شهرداری تهران تفاهم‌نامه‌هایی جهت حضور بازدیدکنندگان داخلی و خارجی به امضا برسد تا شاهد اثرگذاری بیش از پیش این موزه در جامعه و جهان باشیم.

,

سرلشکر باقری در رابطه با کتابخانه تخصصی شهید سوداگر این موزه گفت: این کتابخانه گنجینه بسیار ارزشمندی است که باید به مردم معرفی و راه‌های دسترسی مردم به منابع این کتابخانه تسهیل شود.

,

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پشتیبانی‌هایی که شهرداری تهران در اداره این موزه داشته است، بیان کرد: هر آنچه در این موزه خرج شود، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است. آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی که امروز در کشور شاهد آن هستیم، ضرورت این سرمایه‌گذاری را بیشتر برای ما روشن می‌کند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه