اخبار داغ

برای روبه‌رو شدن با ناشناخته‌های طبیعی و معماری مدرن به مالزی سفر کنید

برای روبه‌رو شدن با ناشناخته‌های طبیعی و معماری مدرن به مالزی سفر کنید
هوایی مطبوع، و طبیعت سبز و بکر، زیبایی معماری مدرن، همه در یک نقطه از جهان به نام مالزی جمع شده‌‌اند و میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا برای تماشای این زیبایی‌های به هم تنیده مشتاق کرده‌ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آژانس مسافرتی مقترد سیر تابان با فراهم آوردن امکان بازدید این زیبایی‌ها در تور مالزی به شما علاقمندان به سفر پیشنهاد می‌کند که اگر زمان سفر تاثیر زیادی بر روند کار و مشغله‌های شما نمی‌گذارد هم‌اکنون با تور لحظه آخری مالزی همراه شوید و به تماشای این زیبایی‌ها بنشینید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تور مالزی, تور لحظه آخری مالزی,

 

,

کوالالامپور؛ شهر پارک‌های بزرگ و آسمانخراش‌های بلند

, کوالالامپور؛ شهر پارک‌های بزرگ و آسمانخراش‌های بلند,

اینجا یکی از جذاب‌ترین نقاط دنیا برای سفر خانوادگی است، شما می‌توانید با تور کوالالامپور میهمان پایتخت زیبا و شگفت‌انگیز مالزی شوید و در میان آسمانخراش‌ها و برج‌های بلند ساخت دست بشر روزها گم شوید!

, تور کوالالامپور,

اگر واقعا تا امروز به فکر سفر به مالزی نیافتادید، کافی است کمی به ویژگی‌های این کشور توجه کنید؛ مالزی تنها یک کشور شرق آسیایی با سواحل دلنشین نیست، در این کشور جزایر زیبایی در کنار طبیعت بکر و دست‌نخورده آنقدر جذاب است که هر علاقمندی به سفر و رویارویی با دنیای جدید شیفته‌ی خود می‌کند.

,

 

,

, ,

جاذبه‌های طبیعی این کشور تنها به دریاها و سواحل آن محدود نمی‌شود. جنگل‌های بسیار زیبایی در این کشور وجود دارد که هوش از سر هر مسافری می‌برد. تورهای یک روزه متنوعی در بخش‌های مختلف این کشور در رابطه با جاذبه‌های طبیعی انجام می‌شود که می‌توان با مراجعه به آن‌ها جدا از شهرها و زیباهایی مالزی، سرکی به دیدنی‌های حیاط وحش این کشور نیز انداخت. یکی از مشهورترین گردشگری‌های سبز ، ارتفاعات کامرون مالزی است. سرزمینی پر از توت‌فرنگی و مزارع چای که گردشگران می‌توانند یک‌روز کامل را در آنجا بگذرانند و از طبیعت دیدنی آنجا لذت ببرند و حتی بخشی از محصولات مزارع را با خود سوغاتی بیاورند!

, !,

 

,

هنرهای دستی؛ زیباترین سوغاتی‌های مالزی

, هنرهای دستی؛ زیباترین سوغاتی‌های مالزی,

در واقع خود کوالالامپور ابر شهر توریستی جهان است. برج‌های دوقلو که معروف‌ترین نشانه‌ی این شهر و حتی مالزی است از جذاب‌ترین دیدنی‌هاست. اما اگر این ابر ساختمان‌های بلند خیلی برای شما جذاب نیستند، شما می‌توانید به دیدن آکواریوم کوالالامپور بروید. آکواریوم کوالالامپور ۶۰ هزار مترمربع وسعت و بیش از ۵ هزار حیوان آبزی دارد.

,

به گزارش ویرلن؛ این آکواریوم را در تونل ۹۰ متری که یکی از طولانی‌ترین تونل‌های آکواریومی دنیاست می‌بیند و ساعت‌ها در کنار خانواده‌تان می‌توانید زندگی آب‌زیان را از نزدیک ببینید و از آرامش آبی آن لذت ببرید. البته اگر بیشتر از تماشای حیوانات از پشت شیشه علاقمند بودید می‌توانید لباس غواصی بپوشید و هرماه مربی خود به این آب‌زیان نزدیک شوید و با آنها از نزدیک آشنا شوید!

,

, ,

زیبایی‌های این کشور فقط در دیدنی‌های طبیعی آن خلاصه نمی‌شود، صنایع دستی بی‌نظیر این منطقه آنقدر چشم‌گیر است که هر گردشگری را قانع می‌کند که هزینه زیادی را برای به‌یادگار بردن بخشی از کارهای هنری مالزی با خود ببرد.

,

پارچه یکی از مشهورترین تولیدات مالزی است. پارچه‌هایی رنگارنگ و زیبا با تار و پودی در هم تنیده و مقاوم، یکی از اصلی‌ترین سوغاتی‌های این کشور زیباست. پارچه‌هایی از ابریشم و پنبه و طلا.

,

کلا هرآنچه را که هنر دست مالزی است می‌توان به عنوان سوغاتی ویژه از این کشور خرید. یونیا نوعی صندل محلی است گه به‌طور کامل دست‌دوزی می‌شود و روی آن نمادهای طبیعی مالزی همچون گل‌های نادر و نشانه‌هایی از پرندگان دیدنی کشور تزیین می‌شود. عی‌رغم اندازه ی کوچکش اما این دمپایی یکی از گران‌ترین هدیه‌هایی است که شما می‌توانید از مالزی همراه خود ببرید.

,

 

,

محله‌ی چینی‌ها؛ میزبان زیباترین جشن‌های سال نو

, محله‌ی چینی‌ها؛ میزبان زیباترین جشن‌های سال نو,

دیدنی‌های کشوری مسلمان که همیشه پذیرای همه‌ی ادیان و جشن‌ها و مراسم آنها بوده، فقط به طبیعت دلربای کوالالامپور ختم نمی‌شود. برای همین به گردشگران پیشنهاد می‌شود که پیش از سفر نگاهی به تقویم فستیوال‌های مالزی بیاندازند و از حضور در این مراسم جذاب خود را محروم نکنند.

,

هم‌زمان با سال نو میلادی و درست زمانی که بسیاری از مردم دنیا در سفر هستند، این کشور خوش آب و هوا میزبان جشن‌های سال نوی چینی است. این جشنواره آنقدر زیبا و چشم‌گیر است که بسیاری از مسافران در این زمان میهمان مالزی می‌شوند.

,

 

,

, ,

 

,

در ماه ژانویه، شهر کوالالامپور به یکی از زیباترین و رنگارنگ‌ترین شهرهای جهان تبدیل می‌کنند. این جشن که همزمان با جشن سال نو چینی و در میان چینی‌های کشور مالزی برگزار می‌شود پر از کارناوال‌های خیابانی و آتش‌بازی و جنب‌وجوش است.

,

 

,

پنانگ؛ جزیره‌‌ای برای هم‌نشینی ادیان

, پنانگ؛ جزیره‌‌ای برای هم‌نشینی ادیان,

حالا اما می‌توانید کوالالامپور را ترک کنید و میهمان یکی از جزایر زیبای مالزی شوید. با پنانگ یکی از قدیمی‌ترین جزیره‌های مالزی با سواحل شنی و آراماست و آنقدر زیباست که از آن به عنوان مروارید شرق آسیا یاد می‌کنند. اگر می‌خواهید به خیابانی در جهان پا بگذارید که در طول آن پرستشگاه‌های ادیان مختلف را ببینید خیابان هارمونی پنانگ را از دست ندهیداینجا قلب جزیره است که در آن هم مسجد، هم معابد ادیان مختلف و هم کلیسا کنار هم دیده می‌‌شوند. همراه با هماهنگی و هم‌دلی ادیان در این شهر، اینجا بهشت خوراکی‌هاست. در خیابان‌های شهر چشمتان به دکه‌ها و گاری‌های غذا می‌خورد که هر کدام با بو و رنگ مختلفی شما را به خود جلب می‌کنند. در این بهشت خوراکی‌ها به شما پیشنهاد می‌کنیم

,

Duck Kuey Chap را حتما امتحان کنید؛ گوشت اردک به همراه سوپ فوق‌العاده با‌ عطر سبزیجات.

, Duck Kuey Chap, .,

عجایب و شگفتی‌های مالزی تمام نمی‌شود، بعد از پنانگ حتما مسافر لنکاوی شوید و حتما در پارک جنگلی SKYTREX ماجراجویی کنید. این پارک به تازگی راه‌اندازی شده . شما باید از پل‌های چوبی معلق رد شوید، با زیپلاین به این سو و آن سو بروید و از تپه‌های زیبای جنگلی بالا بروید. این تفریح آنچنان جذاب است که روزهای بعد سفر هم دوست دارید دوباره تکرار کنید.

, SKYTREX ,

 

,

, ,

 

,

لنکاوی به‌غیر از این پارک شگفت‌انگیز و تفریح‌های آبی جذاب، هتل‌های منحصر به‌فرد لوکسی دارد که همه در میلان جنگل‌ها ساخته شده‌اند و با ویژگی‌های خاصی از شما پذیرایی می‌کنند.

,

 

,

سنگاپور؛ تجربه‌ی متفاوت از فستیوال‌های محلی

, سنگاپور؛ تجربه‌ی متفاوت از فستیوال‌های محلی,

وقتی تا این نقطه از جهان سفر کرده‌اید و منحصر به‌فردترین مناظر طبیعی و البته ساخته‌های دست بشر را از نزدیک دیدن با تور کوالالامپور سنگاپور این امکان را دارید که یکی دیگر از کشورهای مدرن و دیدنی دنیا را هم ببینید. سنگاپور هم یکی از کشورهایی است که تقریبا هر روز و هر هفته‌ی آن جشنوراه و فستیوال ویژه‌ای برگزار می‌شود که حضور در آنها خالی از لطف نیست.

, تور کوالالامپور سنگاپور,

یکی از جشن‌های جالبی که از ژانویه تا آوریل برگزار می‌شود جشن  رودخانه Hongbao است. در این مراسم مردم با قایق‌های شناور وارد رودخانه می‌شوند و به هرکدام از آنها فانوس‌های بزرگی که هر یک در قامت یکی از حیوانات تقویم چینی‌ست نصب می‌کنند. این هماهنگی و همراهی قایق‌ها آنقدر جذاب است که کنار آنها هم تعدادی قایق‌های کوچک گردشگری راه‌اندازی شده است که توریست‌ها سوار بر آنها به میان این قایق‌ها می‌روند و با صرف شام و نوشیدنی‌های ویژه‌ی سال نو شبی متفاوت را تجربه می‌کنند. آتش‌بازی و پایکوبی تا نیمه‌های شب هم جزو جدانشدنی فسیتوال‌هاست.

, Hongbao,

 

,

, ,

 

,

جذابیت و همراهی جشن‌ها و برنامه‌های مختلف در این مناطق که هم آب و هوای خوبی دارد و هم فضا و امکانات مناسبی برای سفرهای خانوادگی. این امکان را می‌دهد که بسیاری از ایرانی‌های تور مالزی نوروز 97 را از هم‌اکنون برای تعطیلات عید انتخاب کنند تا سال جدید را با تصویر و تجربه‌ای متفاوت از همیشه شورع کنند.

, تور مالزی نوروز 97]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه