اخبار داغ

در گفتگو با فرمانده سپاه و عالم اهل سنت مطرح شد

وحدت بین مسلمانان مهم‌ترین عامل برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن

وحدت بین مسلمانان مهم‌ترین عامل برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: توطئه‌های دشمن برای تضعیف مسلمانان امری مسلم است و مهم‌ترین عنصر و عامل برای خنثی کردن این توطئه‌ها، وحدت بین مسلمانان و جهان اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی نذیراحمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: توطئه‌های دشمن برای تضعیف مسلمانان امری مسلم است و مهم‌ترین عنصر و عامل برای خنثی کردن این توطئه‌ها، وحدت بین مسلمانان و جهان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن باید با هدف باشیم و هدف و مسیرمان را با توجه به شرایط زمانی و مکانی اختیار کنیم و باید دست جمعی به مبارزه بپردازیم.

,

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف دشمن از ایجاد تفرقه بین مسلمانان، تضعیف امت اسلامی و رسیدن به اهداف مادی است که در سایه این تضعیف می‌خواهد به آن دست یابد.

,

مولوی سلامی تصریح کرد: چاپیدن اموال، منابع و مواد خام مسلمانان و تبدیل کردن این منابع به مصنوعات و همچنین، به مسلمنان گران‌تر به فروش رساندن و به طور کل عقب نگه داشتن مسلمانان از پیشرفت، از دیگر اهداف دشمن است.

,

 

,

وی افزود: با شنیدن نام آیت‌الله خامنه‌ای، شخصیت رهبر در ذهن ما ترسیم می‌شود و رهنمودهای ایشان که در مورد وحدت اسلامی فرمودند، برای ما تازه می‌شود و ما را وادار می‌کند تا به رهنمودهای ایشان عمل کنیم.

,

 

,

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه نابودی دشمنان اسلام، وحدت در سایه اسلام و قرآن است.

,

 

,

مولوی سلامی خاطرنشان کرد: وظیفه اسلام نسبت به قدس، همان وظیفه‌ای است که قرآن و سیره پیامبر (ص) ترسیم کرده است و باید به سیره پیامبر (ص) و قرآن عمل کنیم.

,

 

,

 

,

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی نیز در گفتگو با خاورستان، گفت: بهترین راه حفظ وحدت، عمل به دستورات اسلام است چراکه دستوراتی واضح، صریح و روشن است و اگر به این دستورات عمل کنیم و عامل به دستورات اسلام باشیم، وحدت قطعا حفظ خواهد شد.

, خاورستان،,

 

,

وی افزود: هدف از برگزاری همایش‌های هم‌اندیشی بین اهل سنت و تشیع، ایجاد الفت، همدلی و همزبانی نیروهای انقلاب و علمای شیعه و سنی و همچنین کمک به امنیت در مناطق مرزی خراسان جنوبی و هماهنگی در خدمات‌رسانی به محرومان در مناطق مرزی است.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام گفت: همایش‌های هم‌اندیشی علمای اهل سنت و شیعه، سالانه سه نوبت برگزار می‌شود؛ یک نوبت توسط سازمان تبلیغات اسلامی و یک نوبت نیز توسط بسیج طلاب و نوبت دیگر توسط تیپ و یگان عملیاتی سپاه برگزار می‌شود.

,

 

,

سردار قاسمی تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری و مسئولان را در خصوص قدس، همه ما شنیدیم و ایشان مسائل را روشن کردند؛ قدس مال همه مسلمانان است و در حقیقت روزی قبله مسلمین جهان بوده و مرکز وحدت همه مسلمین است و باید تلاش کنیم قدس شریف را که متعلق به همه مسلمانان، چه شیعه و چه سنی است از دست غاصبین نجات پیدا کند.

,

 

,

وی افزود: در بحث کشورهای عربی، ما ملت‌ها را از دولت‌ها جدا می‌دانیم و ملت‌ها با مسلمانان و مخالف اسرائیل، آمریکا و اشغال فلسطین هستند اما برخی دولت‌ها، ضعیف، خودفروخته و وابسته هستند و اسرائیل را به رسمیت شناخته‌اند.

,

 

,

فرمانده سپاه خراسان جنوبی گفت: بهترین راه شکست دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل در قرآن بیان شده است و آن وحدت بین مسلمانان است و اگر می‌خواهید در مقابل دشمن سست و ضعیف نباشید باید وحدت داشته باشید.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه