اخبار داغ

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود:

25 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شاهرود بیکار هستند

25 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شاهرود بیکار هستند
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه 25درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکارند گفت: از سه هزار فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شاهرود بیش از 750 نفر بیکار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود عصر روز گذشته در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته پژوهش گفت: دانشگاه صنعتی شاهرود در طرح آمایش آموزش عالی، موفق به کسب جایگاه ملی با ماموریت توسعه آموزش،  شد و در بین 120 دانشگاه، سطح دوم را در رده تخصص به دست آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار, .,

وی اظهار کرد: هم چنین این دانشگاه دانشگاه صنعتی شاهرود به همراه ۴۳ دانشگاه برتر و مراکز تحقیقاتی ایران در جمع موثرترین دانشگاههای جهان قرار گرفت.

, . ,

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه این دانشگاه خدمات بسیاری را با استان های همجوار یا حتی استان های دور دست ارائه می کند افزود: سهم دانشگاه صنعتی شاهرود از قرارداد با نهادهای دولتی استان سمنان بسیار ناچیز است.

,

فاتح اعلام کرد: در طول یک سال گذشته 27 تفاهم نامه به ارزش 31 میلیارد ریال ما بین دانشگاه صنعتی شاهرود و مجموعه های ملی و استانی به امضا رسیده است.

,

وی یادآور شد: این دانشگاه یکی از ارکان مهم اقتصادی شهرستان شاهرود است و سالانه ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار وارد چرخه اقتصادی شهرستان می کند.

,

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه 50 درصد جمعیت بیکار کشور از دانش آموختگان دانشگاه ها هستند و 25درصد فارغ‌التحصیلان بیکارند گفت: از سه هزار فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شاهرود بیش از 750 نفر بیکار هستند.

, 50,

فاتح با بیان اینکه تحقق 970 هزار شغل در کشور تنها با کارآفرینی و اجرای برنامه های اشتغال فراگیر امکان پذیر است تصریح کرد: دانشگاه صنعتی شاهرود به سمت کارآفرینی حرکت کرده و بیرون آمدن شرکت های نوپا و دانش بنیان از دل دانشگاه با هدف ایجاد شغل برای فارغ التحصبلان دانشگاهی از رویکردهای دانشگاه صنعتی شاهرود است.

, .,

وی در ادامه با بیان اینکه در دانشگاه صنعتی شاهرود شاهد یک فضای باز هستیم و این طبیعت دانشگاه است بیان کرد: دانشگاه محیطی برای تربیت مدیران آینده کشور است، لذا آنها نباید تک بعدی باشند و باید دیدگاههای مختلف و صحبت های مختلف را شنیده باشند.

, .,

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با تاکید بر اینکه با گفتمان جدیدی به استقبال نقد و پرسش و پاسخ رفته ایم بیان کرد: برای هیچ فعالیت سیاسی در دانشگاه حکم انضباطی صادر نکرده ایم و سه تشکل سیاسی نیز در دانشگاه مجوز فعالیت گرفته اند.

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه