اخبار داغ

فیلم سینمایی «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» در دلوار اکران می شود

فیلم سینمایی «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» در دلوار اکران می شود
اولین فیلم سینمایی با بازیگری نقش اصلی هنرمندان دلواری به نام «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» در مجتمع فرهنگی شهید رئیسعلی دلواری اکران می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛فیلم سینمایی «پینوکیو،عاموسردار و رئیسعلی» به کار گردانی سید رضا صافی در نوروز 96 و گروه سینمایی آزاد تهران  اکران شد و در این هفته برای اولین بار در سینماهای استان بوشهر به نمایش گذاشته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این فیلم که اکران آن از تهران آغاز شد با توجه به ترافیک شدید اکران و فیلم های که قراربود همزمان با هم به نمایش دربیایند، تصمیم گرفته شد تا در روند آغاز اکران فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» تغییراتی ایجاد شود.

,

به گفته ناصر عنصری تهیه کننده این فیلم، متاسفانه در اکران فیلم ها به مخاطبان شهرستان ها آنگونه که باید توجه لازم صورت نمی گیرد و با توجه به اینکه فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» در استان بوشهر ساخته شده است و همچنین برای احترام به مخاطبان و کودکان شهرستانی، تصمیم گرفتیم اکران این فیلم را از شهرستان ها آغاز کنیم.

,

, ,

در این فیلم از بازیگرانی همچون حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیک‌فر، اصغر جوادی، احمد قربانی، علیرضا میرشکاری، جعفر بهستانی، جهانگیر اژدری، عباس بارونی، مهدی جهانبخشیان، وحیده حسینی و مهرنوش ذوالفقاری در «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» به ایفای نقش پرداخته اند.

,

به گفته سکینه خلیلی رئیس ارشاد اسلامی دلوار این فیلم در چهار بخش از تاریخ بیست و هفتم آذر الی سی ام اذر ماه در مجتمع فرهنگی هنری شهید رئیسعلی دلواری اکران می شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه